TPU binnenbanden: Welke, hoe en waarom?
Hè bah, mijn geplakte band is toch zachter dan ik had gewild. De plakker die ik gisteren heb geplakt zat ook direct naast een andere plakker. Ik had dus even twijfel of het zou werken. Of ik heb nog een ergens een gaatje. Dus maar besloten er geen aandacht meer aan te geven. Ik heb twee nieuwe S-roads besteld bij Decathlon. Eentje voor op de plank en eentje om meteen te monteren.
Ride bikes, not tanks!
Lees ook dat het beter niet met een patroon gaat? Om biba's in het velgbed te leggen blaas ik er altijd een klein beetje lucht met de mond in. Daarna een patroon er op. Kan dat met de RideNow's?
Zo'n 600 km met de Aerothan gereden met geregeld over flink geaccidenteerd terrein. Doen het prima, nog geen enkele keer lek gereden. Carbon ali stuurtje doet het ook super.jakkel schreef: ↑07 jan 2024 17:08 Vandaag 90 km met de gravel, voor de eerste keer met de Aerothan binnenbandjes. Drie dagen geleden op druk gezet, vandaag totaal geen drukverlies. Het rijden is prima, de besparing in gewicht voel je echt wel en het lijkt beter te bollen (maar dat kan ook in 't hoofdje zitten). Het rijdt gewoon lichter, de fiets is een fractie speelser wat gelijk is aan leuker.
- Enzzo
- Forum-lid HC
De kleur kan me niet echt bekoren. Maar wat een super strakke kettinglijn zeg!jakkel schreef: ↑31 jan 2024 16:57Zo'n 600 km met de Aerothan gereden met geregeld over flink geaccidenteerd terrein. Doen het prima, nog geen enkele keer lek gereden. Carbon ali stuurtje doet het ook super.jakkel schreef: ↑07 jan 2024 17:08 Vandaag 90 km met de gravel, voor de eerste keer met de Aerothan binnenbandjes. Drie dagen geleden op druk gezet, vandaag totaal geen drukverlies. Het rijden is prima, de besparing in gewicht voel je echt wel en het lijkt beter te bollen (maar dat kan ook in 't hoofdje zitten). Het rijdt gewoon lichter, de fiets is een fractie speelser wat gelijk is aan leuker.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik heb n.a.v. dit topic ook 3 stuks RideNow 36 gram besteld voor in 30mm bandjes. Met €6,39 zijn ze ook maar een fractie duurder dan Butyl binnenbandjes. Ben erg benieuwd.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Momenteel zit ik op lichaamsgewicht 70 kg. Net testritje van 60 km gereden, achteraan 6 kg, vooraan 5,7 bar (25 mm), net iets te hard heb ik het gevoel. Bolt wel dik oké.