Je mag hem ook thuis drinken.
Strava kosten gestegen?
Ik drink geen bier.
Ook grote bedrijven zoals Strava dienen zich aan de wet te houden EN aan hun eigen regels.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid HC
Ik moet heel regelmatig een banner wegklikken voor een proefperiode. Nu hebben ze besloten dat maar automatisch in te stellen. Gelijk worden mijn activiteiten anders weergegeven in de app.
Nou ja, het is maar een maand, daarna weer gewoon de gratis versie
Maar even om geen nieuw topic te hoeven openen, maar weet iemand hoe lang zo'n tijdelijke '60 dagen free trial' aanbod actief blijft zonder er direct gebruik van te maken?
Ik gebruik Strava eigenlijk enkel nog voor m'n weergave van resultaten op m'n tijdlijn + het toevoegen van wat fotootjes van de ritjes onderweg. Opzich zijn de aanvullende statistieken e.d. wel leuk om eens in te zien en ook gesuggereerde routes vanaf bepaalde locaties in de Strava-app maakte ik als inspiratie wel eens gebruik van.
Maar ik zou de 60 dagen dan liever vanaf begin maart activeren, wanneer buiten fietsen weer wat aantrekkelijker is. Echter staat het aanbod al bijna een maand in beeld, ben anderzijds 'bang' dat het op een gegeven moment weer verdwijnt zonder er gebruik van te hebben gemaakt.
Ik gebruik Strava eigenlijk enkel nog voor m'n weergave van resultaten op m'n tijdlijn + het toevoegen van wat fotootjes van de ritjes onderweg. Opzich zijn de aanvullende statistieken e.d. wel leuk om eens in te zien en ook gesuggereerde routes vanaf bepaalde locaties in de Strava-app maakte ik als inspiratie wel eens gebruik van.
Maar ik zou de 60 dagen dan liever vanaf begin maart activeren, wanneer buiten fietsen weer wat aantrekkelijker is. Echter staat het aanbod al bijna een maand in beeld, ben anderzijds 'bang' dat het op een gegeven moment weer verdwijnt zonder er gebruik van te hebben gemaakt.
-
- Forum-lid HC
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is namelijk een zekerheid. Waarschijnlijk duurt die actie nog een week, max 2 weken. Daarna is het gewoon weer 1 maand gratis.
Let wel, een dergelijke actie is natuurlijk alleen als je een abonnement afsluit. Vergeet je die na de gratis periode stop te zetten, dan gaat hij automatisch over naar een betaald abonnement.
Let wel, een dergelijke actie is natuurlijk alleen als je een abonnement afsluit. Vergeet je die na de gratis periode stop te zetten, dan gaat hij automatisch over naar een betaald abonnement.
Dat dus... (+1). Maar ken ook mensen die amper sporten en een betaald Strava abbo hebben. Naast uiteraard Netflix, Videoland, HBO, ViaPlay, ZomerZwift, HelloFresh, Ring, etc, etc...
Sluit ik me helemaal bij aan en gezien mijn leeftijd hoeft niet iedereen te zien hoe het minder wordt.
prj
Ik heb m'n mening echter wat bijgesteld...
viewtopic.php?t=49218&start=3899