Schone dames!
-
- Forum-lid HC
Prachtig sportief lichaam in een op en top vrouwelijke jurk. Ik zie dit veel liever dan een graatmager model in dezelfde jurk. (Maar dat is maar een mening)
Sinds wanneer draag jij een jurk?daniel1975 schreef: ↑19 nov 2023 09:01
Ik vond het wel stoer eigenlijk. Misschien niet de jurk die ik persoonlijk zou kiezen, maar absoluut vrouwelijk.
Dogma F
- Enzzo
- Forum-lid HC
Waar ligt de grens eigenlijk in dit topic?
Wat mij betreft al direct na de titel en openingspost maar dat terzijde.
Deze laatste vind ik echter wel ver gaan hoor (aangezien het een openbaar forum is zonder leeftijds beperking)
Mij maakt het verder geen ruk uit maar ik kan me voorstellen dat je als beheerder een beetje orde wilt houden…
Deze laatste vind ik echter wel ver gaan hoor (aangezien het een openbaar forum is zonder leeftijds beperking)
Mij maakt het verder geen ruk uit maar ik kan me voorstellen dat je als beheerder een beetje orde wilt houden…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Niet?
Gelukkig niet!
+1 Dit is een racefietsforum, wat doet die mtb hier!Enzzo schreef: ↑03 feb 2024 22:25 Waar ligt de grens eigenlijk in dit topic?
Campagnolo Ultra Dork
Eigenlijk raar hé, dat kinderen geen vrouwentepels mogen zien en we toch allemaal grote mensen worden...
Toch zou ik hem weghalen als ik mod of de plaatser was, al is het maar om het hellend vlak te voorkomen.
Toch zou ik hem weghalen als ik mod of de plaatser was, al is het maar om het hellend vlak te voorkomen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Buiten dat: ik vind het een heel goedkope foto. Nul sfeer/glamour/prikkeling.
Niveau louche werkplaats in de jaren ‘80.
Niveau louche werkplaats in de jaren ‘80.
Less is bore