Goedemorgen,
ik zie in mijn Garmin bij het veld: Versn. Combi dat de voorbladen omgedraaid zijn. Dus als ik op de 52 rijd zie ik 36 en vice versa. Waar kan ik dit aanpassen?
alvast dank,
DI2 icm GARMIN 830
Ik vermoed bij de instellingen van je Sensor -> Sensor Details -> Front Gears en daar Gear 1 en Gear 2 aanpassen.
Als dit op "Automatisch" staat dan kan je dat eventueel uit zetten, anders moet je het in de instellingen van de E-Tube app zoeken, maar ik vermoed dat het al niet op automatisch staat want E-Tube doet alleen aan ondersteunde combinaties.
Als dit op "Automatisch" staat dan kan je dat eventueel uit zetten, anders moet je het in de instellingen van de E-Tube app zoeken, maar ik vermoed dat het al niet op automatisch staat want E-Tube doet alleen aan ondersteunde combinaties.
Hij stond juist niet op automatisch. Nu op automatisch gezet en toen werkte dit weer. Bedankt.Kluus schreef: ↑06 feb 2024 16:11 Ik vermoed bij de instellingen van je Sensor -> Sensor Details -> Front Gears en daar Gear 1 en Gear 2 aanpassen.