Muziek - Een streling voor het oor ...
Waarom vermeend intellectueel? (heb ik je al tig keer uitgelegd dat dat een fallacy is.)
Vervelend als je er niet in slaagt om inhoudelijk te reageren en dan maar begint te schelden.
Laatst gewijzigd door lugosi op 09 feb 2024 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet mijn smaak: herrie
Wel mijn smaak: geen herrie
Heel veel meer intellectueel wordt ‘t niet
Less is bore
Een mooie fallacy: ik heb je al duizenden keren gezegd dat je niet moet overdrijven
The one formerly known as Enzzo
Kan ik mij wel in vinden: Mart Hoogkamer is inderdaad teringherrie, Napalm Death niet...daniel1975 schreef: ↑09 feb 2024 21:08 Niet mijn smaak: herrie
-
- Forum-lid
+1 Daniël en EL_LOCO
-
- Forum-lid
Afgelopen maandag zijn mevrouw MeHedinges en ik naar The Bootleg Beatles in Haarlem geweest. De Beatles zijn echt van ver voor mijn tijd en ik heb geloof ik wel nog ergens twee LP’s van ze, maar ik had goede verhalen gehoord over deze show en het is sowieso leuk om samen even een avondje uit te zijn natuurlijk.
Het was echt een feestje. Maniakaal nagebootst tot in de kleinste details en een soort real life documentaire van de Beatles door de tijd heen. Prima avondje muziek.
Het was echt een feestje. Maniakaal nagebootst tot in de kleinste details en een soort real life documentaire van de Beatles door de tijd heen. Prima avondje muziek.
-
- Forum-lid
Zover gaat mijn kennis niet eerlijk gezegd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nog mensen hier die helemaal blij worden van carnavalhoempapamuziek?
Less is bore
niet echt Haakte ook altijd af bij de apres-ski.daniel1975 schreef: ↑10 feb 2024 19:15 Nog mensen hier die helemaal blij worden van carnavalhoempapamuziek?
Maar ieder zijn ding