Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij tikt wat ik dacht maar geen zin had om op te schrijven. 100% correct imho.
Ik zou de rechter willen vragen om Hamas te verbieden te moorden.
Ik zou de rechter willen vragen om Hamas te verbieden te moorden.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Eerste stuk ben ik het wel mee eens hoor.
Maar 100% is wel veel als je duizenden onschuldigen afschiet. Ik snap het enigzins
Iets anders is het niet. Of ik het snap........ Als ik jouw kinderen dood maak, maak je dan ook de mijne dood?
Ik niet iig en ik denk de meeste niet. Dat je mij afknalt snap ik dan wel.
Tuurlijk hoort er nevenschade bij, maar die is wel groot nu. Te groot.
Theo, voor mensen, zoals jij die denken dat o.a ik een linkse rakker ben, zeker niet, maar ik ben wel van mening dat Israël met genocide bezig is. Misschien kan iemand uitleggen waarom de Israëli het recht zouden hebben de Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever hun eigendommen te ontnemen, en ze daarbij ook te doden als het hen goeddunkt?
Ik ga er van uit dat Theo met “linkse rakkers” de mensen van PAX Nederland bedoelt. Dus degenen die deze zaak hebben aangespannen en niet de forumleden….Jans schreef: ↑13 feb 2024 09:04 Theo, voor mensen, zoals jij die denken dat o.a ik een linkse rakker ben, zeker niet, maar ik ben wel van mening dat Israël met genocide bezig is. Misschien kan iemand uitleggen waarom de Israëli het recht zouden hebben de Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever hun eigendommen te ontnemen, en ze daarbij ook te doden als het hen goeddunkt?
The one formerly known as Enzzo
Jammer dat Theo en nog iets meer mensen het begrijpelijk vinden dat er onnoemelijk veel Palestijnen, waaronder in ieder geval onschuldige kinderen, hiervoor moeten worden verminkt voor hun leven of nog erger, gedood.Enzz0 schreef: ↑13 feb 2024 09:29Ik ga er van uit dat Theo met “linkse rakkers” de mensen van PAX Nederland bedoelt. Dus degenen die deze zaak hebben aangespannen en niet de forumleden….Jans schreef: ↑13 feb 2024 09:04 Theo, voor mensen, zoals jij die denken dat o.a ik een linkse rakker ben, zeker niet, maar ik ben wel van mening dat Israël met genocide bezig is. Misschien kan iemand uitleggen waarom de Israëli het recht zouden hebben de Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever hun eigendommen te ontnemen, en ze daarbij ook te doden als het hen goeddunkt?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hamas zijn laffe ratten die zich verstoppen tussen de eigen bevolking.
Israel gaat veel te ver, maar zijn in dit geval niet de aanstichter vsn de ellende.
Israel gaat veel te ver, maar zijn in dit geval niet de aanstichter vsn de ellende.
Less is bore
Maar "we" vinden het toch prima zo? We zeggen dat het niet mag, maar blijven Israël steunen. Gelukkig lijkt er een kentering te zijn.daniel1975 schreef: ↑13 feb 2024 10:57 Hamas zijn laffe ratten die zich verstoppen tussen de eigen bevolking.
Nou, het is niet dat de Israëliers de Palestijnen de afgelopen 50 jaar erg goed behandeld hebben of wel? Je kunt de huidige situatie alleen in historische context zien vind ik, dus om de Palestijnen/Hamas als enige aanstichter hiervan te beschouwen is wel wat kort door de bocht. Neemt natuurlijk niet weg dat Hamas inderdaad een verwerpelijke organisatie is. De hele regio kent sowieso alleen maar verliezers, de enigen die hier baat bij hebben zijn politici en wapenhandelaren...daniel1975 schreef: ↑13 feb 2024 10:57 Hamas zijn laffe ratten die zich verstoppen tussen de eigen bevolking.
Salderingsregeling voor zonnepanelen wordt komende jaren niet afgebouwd https://www.nu.nl/politiek/6301267/sald ... bouwd.html
Nu nog een fatsoenlijke terugleververgoeding.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Dit is natuurlijk belachelijk!Gravelist schreef: ↑13 feb 2024 13:05 Salderingsregeling voor zonnepanelen wordt komende jaren niet afgebouwd https://www.nu.nl/politiek/6301267/sald ... bouwd.html
Natuurlijk de regelen geleidelijk helemaal afschaffen ook maar bv geleidelijk naar 50/50 zou veel beter zijn.
Nu is er voor mensen totaal geen incentiv om anders met stroom om te gaan en de piekbelasting te voorkomen.
Heel dom dit en een totaal bevret aan kennisloosheid.
Daarnaast raak je de mensen die dit niet kunnen nog harder, je zou een stukje voor die groep kunnen gebruiken.
Ik heb overigens zelf 25 zonnepanelen.