Garmin Varia bike radar ja of nee
-
- Forum-lid HC
Lol.
Wat is wel merk na de laatste software update gaat het bij mij wel goed.
De werking is nu anders. Voor de update ging ie altijd knipperen als er een voertuig binnen bereik van de radar was.
Nu niet meer, nu blijft ie aan of uit (net wat je hebt ingesteld)
Wat ik ook wel leuk vind als je hem uit hebt, alleen radar en je garmin gaat op de donkere stand gaat de lamp aan.
Wat is wel merk na de laatste software update gaat het bij mij wel goed.
De werking is nu anders. Voor de update ging ie altijd knipperen als er een voertuig binnen bereik van de radar was.
Nu niet meer, nu blijft ie aan of uit (net wat je hebt ingesteld)
Wat ik ook wel leuk vind als je hem uit hebt, alleen radar en je garmin gaat op de donkere stand gaat de lamp aan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wellicht een idee dat we Garmin gaan mailen met dat verzoek? Of het zou helpen, geen idee
-
- Forum-lid HC
Officieel heeft die agent wel gelijk, dat er niet op gehandhaafd wordt is voor de meeste wel prettig.
ik ben wel Fan in combinatie met mijn wahoo roam2.
gisteren weer op binnenbaantje tegenwind en zie je de achterkomers mooi komen terwijl je ze niet hoort door de tegenwind.
ritje og 5-§ mee gedaan, gamechanger voor mezelf. 90% alleen op pad
gisteren weer op binnenbaantje tegenwind en zie je de achterkomers mooi komen terwijl je ze niet hoort door de tegenwind.
ritje og 5-§ mee gedaan, gamechanger voor mezelf. 90% alleen op pad
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
-
- Forum-lid HC
MMM voor in de polder wel, echt een polder probleem, maar een kronkelende weg in het buiteland is dit veel fijner.
Iets naar rechts draaien helpt wel.
Een instelling die je bv bij elke keer aanzetten zou moeten uitvoeren zou dan het veiligste zijn.
Hij is nu wel heel breed, als ik naast de A20 rijd bij maasluis gok ik dat er zeker 20m tussen de weg en A20 zit en daar pakt ie de grotere auto,s en vrachtauto,s gewoon.
Goed dat weet ik nu, dus in mijn systeem zit dat ik daar dan gewoon niet op let.
Totdat er wel een auto op de parallelweg rijdt die je nu negeert omdat je denkt dat die op de snelweg zit.wasbeer2006 schreef: ↑18 feb 2024 11:31MMM voor in de polder wel, echt een polder probleem, maar een kronkelende weg in het buiteland is dit veel fijner.
Iets naar rechts draaien helpt wel.
Een instelling die je bv bij elke keer aanzetten zou moeten uitvoeren zou dan het veiligste zijn.
Hij is nu wel heel breed, als ik naast de A20 rijd bij maasluis gok ik dat er zeker 20m tussen de weg en A20 zit en daar pakt ie de grotere auto,s en vrachtauto,s gewoon.
Goed dat weet ik nu, dus in mijn systeem zit dat ik daar dan gewoon niet op let.
-
- Forum-lid HC
Een mute functie zou inderdaad super zijn in Nederland. Er zijn nou eenmaal heel veel losse fietspaden, waar de Varia redelijk nutteloos is (in mijn ogen)
Dat geknipper is inderdaad verboden en ook rete irritant voor veel weggebruikers. (en waarom moet dat überhaupt overdag, op een fietspad, bang om door een fatbike van de sokken gereden te worden ofzo?)