De Edge 840. Ze hebben alleen de Solar. Maar ik zit niet bij de ING, heb dus geen punten.
Kortingscodes
Dank voor het aanbod. Woon helaas niet in de buurt.
Ik werk bij een bank (niet ING). Iedereen in mijn omgeving zit bij die bank
"Laatste kans:
15% korting op alle fietskleding
Shop je nieuwe outfit met 15% korting! Profiteer nog t/m donderdag 22 februari 2024 van 15% korting op alle fietskleding. Bestel voor minimaal € 125.- en gebruik onderstaande code.
JOUW CODE: GV-15"
Futurumshop
15% korting op alle fietskleding
Shop je nieuwe outfit met 15% korting! Profiteer nog t/m donderdag 22 februari 2024 van 15% korting op alle fietskleding. Bestel voor minimaal € 125.- en gebruik onderstaande code.
JOUW CODE: GV-15"
Futurumshop
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Vraag mij wel af of het echt de laatste kans is. Ik heb sterk het vermoeden dat wij nog wel eens een kans krijgen van Futurum.
Vandaag een folder in de bus van Futurum met zoveel kortingscodes voor van alles (wat ik niet nodig heb) dat ik een kwartier bezig zou zijn om alle codes over te schrijven. Specifieke codes voor specifieke producten die alleen in een specifieke periode van enkele dagen geldig zijn.
Wat mij betreft is dat nep-korting, tenzij je juist nu op zoek bent naar juist dat ene product.
Wat mij betreft is dat nep-korting, tenzij je juist nu op zoek bent naar juist dat ene product.
hun fietsen.
Zit er toevalig een code tussen voor Favero Assioma's?BertL schreef: ↑20 feb 2024 18:23 Vandaag een folder in de bus van Futurum met zoveel kortingscodes voor van alles (wat ik niet nodig heb) dat ik een kwartier bezig zou zijn om alle codes over te schrijven. Specifieke codes voor specifieke producten die alleen in een specifieke periode van enkele dagen geldig zijn.