Wielerseizoen 2024
-
- Forum-lid
Afhankelijk van wat je als beter beschouwt. Appels en peren.
Op zich in de tijdrit wel een groot deel van de wereldtop geklopt. Voor de rest 2 keer nipt verloren van Martinez. Dan mag je toch niet klagen?
Evenepoel ook stiekem al uitgesproken of het mogelijk zou zijn om alle 3 de ardennen klassiekers in 1 jaar te winnen.
Evenepoel ook stiekem al uitgesproken of het mogelijk zou zijn om alle 3 de ardennen klassiekers in 1 jaar te winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb sowiso een hekel aan het ophemelen van sporters, vooral door chauvinistische journalisten.
Absoluut toppunt (dieptepunt) is trouwens de mondiale adoratie van Messi.
Absoluut toppunt (dieptepunt) is trouwens de mondiale adoratie van Messi.
Less is bore
Waar fietst die?daniel1975 schreef: ↑20 feb 2024 16:27 Absoluut toppunt (dieptepunt) is trouwens de mondiale adoratie van Messi.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die fiets belachelijk veel geld naar binnen in Miami.
Less is bore
Inderdaad, dat staat dan ook in de lijn erboven, toch?ColumsbusMJ schreef: ↑20 feb 2024 16:12 Afhankelijk van wat je als beter beschouwt. Appels en peren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik reageerde op de zin daaronder. Als het enkel om de overwinningen gaat die voor een bepaalde leeftijd behaald zijn, dan zal je vast gelijk hebben.lugosi schreef: ↑20 feb 2024 20:26Inderdaad, dat staat dan ook in de lijn erboven, toch?ColumsbusMJ schreef: ↑20 feb 2024 16:12 Afhankelijk van wat je als beter beschouwt. Appels en peren.
McNulty zou zomaar eens de UAE tour kunnen winnen, knap!
Voor de pronostiek die we spelen op het werk ben ik al dagen op een rij aan het zoeken naar het programma van Van Der Poel, hopelijk communiceren ze nog voor het openingsweekend. Hopen dat hij Luik-Bastenaken-Luik er nog bij aan plakt!
Voor de pronostiek die we spelen op het werk ben ik al dagen op een rij aan het zoeken naar het programma van Van Der Poel, hopelijk communiceren ze nog voor het openingsweekend. Hopen dat hij Luik-Bastenaken-Luik er nog bij aan plakt!