Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Die competitiedrang is er in mijn groepen (28-30kmh gemiddeld) niet. Er zitten namelijk nog 2 groepen boven.
Bij het inhalen gaat de langzamere groep meer aan de kant of ritst deze.
Aanpikken bij de snelle groep gebeurt nooit. Wel kun je een groepje omlaag als het toch te snel ging voor je.
Het meerendeel in deze rustige groepen is de 60 gepasseerd en 70 is ook geen uitzondering.
Voor ons werkt deze tactiek ondanks inderdaad het inhalen.
Wellicht dat het scheelt dat we altijd een volgwagen hebben en dus sowieso altijd op bredere wegen rijden en binnen 2 minuten het dorp uit zijn.
Bij het inhalen gaat de langzamere groep meer aan de kant of ritst deze.
Aanpikken bij de snelle groep gebeurt nooit. Wel kun je een groepje omlaag als het toch te snel ging voor je.
Het meerendeel in deze rustige groepen is de 60 gepasseerd en 70 is ook geen uitzondering.
Voor ons werkt deze tactiek ondanks inderdaad het inhalen.
Wellicht dat het scheelt dat we altijd een volgwagen hebben en dus sowieso altijd op bredere wegen rijden en binnen 2 minuten het dorp uit zijn.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik stuitte net al zappend op een actualiteiten programma (op1?) waar Laurens ten Dam zijn verhaal deed over zijn reis door het Andesgebergte.
Wat een maniak is dat toch zeg! Maar wel heel mooi om dat verhaal te horen.
Echt een enorme liefhebber die alle ontberingen ondergaat.
Mooie kerel hoor!!
Wat een maniak is dat toch zeg! Maar wel heel mooi om dat verhaal te horen.
Echt een enorme liefhebber die alle ontberingen ondergaat.
Mooie kerel hoor!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Die blijft gaan joh. Niet normaal!
Echt een liefhebber, nogsteeds wel veel van huis.
Die live slow ride fast podcast zijn ook wel goed hoor. Best leuk vermaak als je aan het fietsen bent.
Echt een liefhebber, nogsteeds wel veel van huis.
Die live slow ride fast podcast zijn ook wel goed hoor. Best leuk vermaak als je aan het fietsen bent.
-
- Forum-lid
O.a. samen met Thomas Dekker is hij in Colombia geweest toch? Ik vind die Thomas ook een mooie kerel. Komt in interviews/programma's over als een heel aardige vent, hij uit wat meer diepgang en durft ook uit te spreken dat het niet altijd even goed met hem is gegaan/gaat. Ik kan daar wel sympathie voor opbrengen.
Maar vraagt wel om aandacht met zijn ontblote bovenlijfColumsbusMJ schreef: ↑21 feb 2024 10:10 O.a. samen met Thomas Dekker is hij in Colombia geweest toch? Ik vind die Thomas ook een mooie kerel. Komt in interviews/programma's over als een heel aardige vent, hij uit wat meer diepgang en durft ook uit te spreken dat het niet altijd even goed met hem is gegaan/gaat. Ik kan daar wel sympathie voor opbrengen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die fietser hoorde ze denk ik aankomen.
Hij zit wel heel erg rechts.
Zelf daal ik niet zo ver aan de rechterkant af.
Wel goed rechts overigens want ik heb al eens een automobiliste ontmoet die de ideale lijnen volgde bergop.
Gelukkig reed ik daar heel defensief omdat het zicht slecht was.
Hij zit wel heel erg rechts.
Zelf daal ik niet zo ver aan de rechterkant af.
Wel goed rechts overigens want ik heb al eens een automobiliste ontmoet die de ideale lijnen volgde bergop.
Gelukkig reed ik daar heel defensief omdat het zicht slecht was.
Ik heb dat vaker in Frankrijk meegemaakt. In de verte van die jank motoren horen naderen en dan net in de klim in een flauwe doordraaier naar rechts zitten met rechts de bergwand. Zoveel mogelijk rechts houden en dan maar hopen dat die kleuters op hun brommers goed op zitten te letten. Op dat moment is het hopen en bidden dat het goed gaat.
Live fast; die young. mijn blog
Los van de emotionele woorden heb ik als (ex-) motorrijder genoeg gevalletjes gehad met fietsers die (onvoorspelbaar) door haarspelden zwalken alsof de hele weg is afgezet voor hen. Altijd leuk zo’n wij-versus-zij framing; laten we het houden op individuen en individuele acties/keuzes.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent