Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Thanks Woefdram!
Krijg het privébericht niet geopend (zowel niet op de pc als telefoon), maar ik kom wel verder.
Zal mijn Duits proberen wat op te poetsen. Dat is niet al te best, maar met google translate erbij moet het wel lukken .
Krijg het privébericht niet geopend (zowel niet op de pc als telefoon), maar ik kom wel verder.
Zal mijn Duits proberen wat op te poetsen. Dat is niet al te best, maar met google translate erbij moet het wel lukken .
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Iemand die dit al gevonden of geprobeerd heeft?
Update over mijn Carbonda: viewtopic.php?p=1634342#p1634342
@Woefdram bedankt voor het meedenken, ik ben heel blij met het eindresultaat!
Rule #5
Goed gelukt!a_v schreef: ↑15 feb 2024 20:41 Update over mijn Carbonda: viewtopic.php?p=1634342#p1634342
LightCarbon framesMcMiGHtY schreef: ↑16 feb 2024 12:17 Weet iemand welk open mould dit is?
https://www.instagram.com/sognobikes/?img_index=1
Afgezien van die intens lelijke zadelpen een heel mooi frame, ik ben ook wel benieuwd.NDeGendt schreef: ↑16 feb 2024 15:18LightCarbon framesMcMiGHtY schreef: ↑16 feb 2024 12:17 Weet iemand welk open mould dit is?
https://www.instagram.com/sognobikes/?img_index=1
Een Roval Rapide integrated cockpit: €580 op de Specialized site en ~€150 bij diverse aanbieders op Ali. Bijvoorbeeld OdinZeus OEM store. Lijkt als 2 druppels water en is van T1000 carbon gemaakt. Maar dat zegt niet alles, het carbon is natuurlijk maar 1 aspect/grondstof ervan. De hamvraag: kun je daar nou met een gerust hart een sprintje mee trekken? Komt het uit dezelfde fabriek/productielijn als het origineel (OEM store?) of wordt het letterlijk nagemaakt in China?
Ik denk namaak uit China, maar of dit perse betekent dat het slechter is ? Ik heb een Black ink spin off van Ali ( ook uit één stuk ) en die bevalt me prima. Ook wat sprintjes mee gedaan, aan gesleurd met de handen op de hoods en het geeft geen krimp.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Je zou de Nero Show aflevering met China Cycling eens moeten luisteren, dan krijg je een goed idee van hoe dit soort producten tot stand komen.nespresso schreef: ↑18 feb 2024 09:50 Een Roval Rapide integrated cockpit: €580 op de Specialized site en ~€150 bij diverse aanbieders op Ali. Bijvoorbeeld OdinZeus OEM store. Lijkt als 2 druppels water en is van T1000 carbon gemaakt. Maar dat zegt niet alles, het carbon is natuurlijk maar 1 aspect/grondstof ervan. De hamvraag: kun je daar nou met een gerust hart een sprintje mee trekken? Komt het uit dezelfde fabriek/productielijn als het origineel (OEM store?) of wordt het letterlijk nagemaakt in China?
Je zou ook eens op Pro One kunnen zoeken. Zij maken voor de grotere fietsmerken producten.nespresso schreef: ↑18 feb 2024 09:50 Een Roval Rapide integrated cockpit: €580 op de Specialized site en ~€150 bij diverse aanbieders op Ali. Bijvoorbeeld OdinZeus OEM store. Lijkt als 2 druppels water en is van T1000 carbon gemaakt. Maar dat zegt niet alles, het carbon is natuurlijk maar 1 aspect/grondstof ervan. De hamvraag: kun je daar nou met een gerust hart een sprintje mee trekken? Komt het uit dezelfde fabriek/productielijn als het origineel (OEM store?) of wordt het letterlijk nagemaakt in China?
Heb een stuur van ze. Super stijf en geeft een zeer veilig gevoel.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://nl.aliexpress.com/item/10050050 ... pt=glo2nld
Ik zit ook wel eens naar zoiets te loeren, zónder logo’s.
Maar mis dan dat stukje vertrouwen of heel veel positieve feedback van anderen.
Ik zit ook wel eens naar zoiets te loeren, zónder logo’s.
Maar mis dan dat stukje vertrouwen of heel veel positieve feedback van anderen.
Less is bore