Futurumshop schoenen testen
Kan ook zijn dat de winkel waar Roger69 ze heeft gekocht helemaal geen regeling heeft zoals Futurum maar dat iemand ze gewoon getest heeft en daarna retour gestuurd.
Er zijn best veel mensen erg makkelijk met online aankopen en retour sturen want het kost ze zelf niks. Maar wel piepen als ze niet snel genoeg hun geld terugkrijgen
Er zijn best veel mensen erg makkelijk met online aankopen en retour sturen want het kost ze zelf niks. Maar wel piepen als ze niet snel genoeg hun geld terugkrijgen
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40113
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Een kennis van mij vond ooit een drankmuntje in een jasje wat ze nieuw had gekocht….
Less is bore
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 620
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
Het verhaal wat ik elk jaar meemaak als ik 11 november mijn vastenavend (carnaval) bullen weer aantrek.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 15:14 Een kennis van mij vond ooit een drankmuntje in een jasje wat ze nieuw had gekocht….
Alles schoon, alles fris. En...... drankbonnen van een jaar eerder die nog een redelijke geldigheidsduur hadden. Maar helaas nu tot stof zullen vergaan.
Degene die mijn jas ooit koopt kan daarmee naar "tussen kunst en kitch"
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Kan deze regel idd nergens vinden bij deze aanbieder.
Baal van situatie. Waren zeer mooie schoenen. Maat perfect. Verkopende partijen had schoenen nooit zo mogen versturen imho. Ga er van uit dat ik mijn geld, incl verzendkosten, terug krijg. En geen gezeur ga krijgen dat ik schoenen "gebruikt" heb.
Silca heeft hier weleens over geschreven ook, die hebben hun ruimhartige terugstuurt regeling gestopt ivm wat er in "ongebruikte" kleding retour werd gestuurd. Van condooms tot drugsnaalden, tot outfits gebruikt voor unbound en dan retour etc.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 15:14 Een kennis van mij vond ooit een drankmuntje in een jasje wat ze nieuw had gekocht….
En terug ontopic: futurumshop super regeling en idd ook naar tevredenheid gebruik van gemaakt.
Ik heb bij Futurumshop pas geleden een fietstrainer gekocht. Ik heb die 3 tot 4 weken gebruikt maar werd er niet zo blij van. Fietstrainer zo goed mogelijk (maar niet als nieuw) weer ingepakt en teruggestuurd. Het volledige bedrag werd terugbetaald.
Ook heb ik 3 paar schoenen gekocht en weer teruggestuurd omdat ze niet pasten. Ik heb er dus niet mee gefietst. Zonder problemen het geld terug gekregen.
Ik vind het eigen wel een beetje sneu om zoveel te bestellen en dan weer terug te sturen.
Ook heb ik 3 paar schoenen gekocht en weer teruggestuurd omdat ze niet pasten. Ik heb er dus niet mee gefietst. Zonder problemen het geld terug gekregen.
Ik vind het eigen wel een beetje sneu om zoveel te bestellen en dan weer terug te sturen.
Afwachten nog. Schoenen zijn vorige week donderdag aangekomen. Gister zelf mailtje gestuurd met vraag tav status.
Kreeg antwoord dat het nagevraagd zou worden. Mhhhh....
Omdat het vrijdag is, een update.
Na herhaald verzoek, geeft DHL aan dat ik specifiek bij DHL Spanje moet zijn. Reactie DHL Spanje; "nee nee, dat moet DHL Nederland doen". Terug naar DHL Nederland dus. Sturen mij een "Sworn Statement formulier" om zowel door ontvanger als mij in te vullen / ondertekenen. Geef direct aan dat ik geen dispuut heb of re-examination wil, maar graag een "Proof of Delivery" (voor de zoveelste keer). Tevens toch ook direct document naar ontvanger gestuurd met verzoek in te vullen / ondertekenen. Reactie ontvanger: "uh ja, moet dat?"...
En dan uit de hoge hoed, toch plots van DHL het gevraagde Proof of Delivery doc. Staat idd gewoon netjes stempel en datum op van ontvanger! Dus direct doorgestuurd naar ontvanger (gister). Nu in volle verwachting. Ergens heb ik nog niet het gevoel dat het nu opgelost is...
Paar weken terug nog eens op de site van de ontvanger gekeken. Betreffende schoenen waren niet meer op voorraad (in geen enkele maat). Vanmorgen nog eens gekeken. En jep, er is nu 1 paar beschikbaar. In de maat die ik heb teruggestuurd. Toeval?
Kan er wel om lachen. Ga er vanuit dat ik mijn geld op termijn terugkrijg.
Na herhaald verzoek, geeft DHL aan dat ik specifiek bij DHL Spanje moet zijn. Reactie DHL Spanje; "nee nee, dat moet DHL Nederland doen". Terug naar DHL Nederland dus. Sturen mij een "Sworn Statement formulier" om zowel door ontvanger als mij in te vullen / ondertekenen. Geef direct aan dat ik geen dispuut heb of re-examination wil, maar graag een "Proof of Delivery" (voor de zoveelste keer). Tevens toch ook direct document naar ontvanger gestuurd met verzoek in te vullen / ondertekenen. Reactie ontvanger: "uh ja, moet dat?"...
En dan uit de hoge hoed, toch plots van DHL het gevraagde Proof of Delivery doc. Staat idd gewoon netjes stempel en datum op van ontvanger! Dus direct doorgestuurd naar ontvanger (gister). Nu in volle verwachting. Ergens heb ik nog niet het gevoel dat het nu opgelost is...
Paar weken terug nog eens op de site van de ontvanger gekeken. Betreffende schoenen waren niet meer op voorraad (in geen enkele maat). Vanmorgen nog eens gekeken. En jep, er is nu 1 paar beschikbaar. In de maat die ik heb teruggestuurd. Toeval?
Kan er wel om lachen. Ga er vanuit dat ik mijn geld op termijn terugkrijg.