Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Wat voor naaf zou je dan gebruiken? Ben aan het oriënteren voor nieuwe fiets of nieuw frame plus onderdelen. Wielen laten bouwen staat dan ook op de lijst. Heb nu een setje DT fabriekswielen en ben daar zeer tevreden over, maar die kunnen niet mee naar de nieuwe fiets. Vanuit het punt never change a winning team zou ik, zonder verdere kennis of onderbouwing, bij het laten bouwen ook voor DT naven gaan.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 15:05 Met dat budget zou ik denk ik naar iets anders kijken dan de cliche 240. Topnaaf, maar ook leuk om net iets anders te hebben toch?
Time is (almost) on my site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de Erase hubs nu wel een leuk alternatief. Ietsje mooier (smaak) en ook een fraai geluid met 36t ratchet. Gewicht identiek aan 240.
Maar nogmaals, 240 is gewoon ook gewoon top.
Maar nogmaals, 240 is gewoon ook gewoon top.
Less is bore
Newman naven , Duitse makelij- ook redelijk licht qua gewicht. Ik zat ook pas te kijken voor een 30mm carbon wielset voor de gravelbike : kwam bij Carl Z uit in Duitsland. Veel keus, redelijk lage prijzen en keus in naaf - spaken en velghoogte/breedte.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Carl Z had ik ook al eens naar gekeken ja. Nette prijzen.
Less is bore
- CampaYolo
- Forum-lid
Aangezien er een nieuwe ekar op de markt is ben ik wel benieuwd of de oude in de aanbied gaan.
En past ekar eigenlijk op een mtb? Vraagje tussendoor.
En past ekar eigenlijk op een mtb? Vraagje tussendoor.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Erase naven zijn zeker leuk!Slowracer schreef: ↑22 feb 2024 15:55Wat voor naaf zou je dan gebruiken? Ben aan het oriënteren voor nieuwe fiets of nieuw frame plus onderdelen. Wielen laten bouwen staat dan ook op de lijst. Heb nu een setje DT fabriekswielen en ben daar zeer tevreden over, maar die kunnen niet mee naar de nieuwe fiets. Vanuit het punt never change a winning team zou ik, zonder verdere kennis of onderbouwing, bij het laten bouwen ook voor DT naven gaan.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 15:05 Met dat budget zou ik denk ik naar iets anders kijken dan de cliche 240. Topnaaf, maar ook leuk om net iets anders te hebben toch?
Voordeel van DT Swiss is dat je zo je cassette van je ene set op de andere kan schuiven.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Dura Ace 12sp cassette: iemand lager dan €224?
Less is bore
Bij Futurum met de juiste code
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx Bert, besteld!
Less is bore
Dat wordt dan één koffietje in de Proloog in Amerongen.
hun fietsen.