Klinkt me af ‘vrij veel’ in de oren. Waar kun je zoiets uit afleiden?tom de groot schreef: ↑24 feb 2024 16:03 In haar geval komen de sponsoren naar haar toe niet andersom. Niet alleen de post zijn gesponsord gewoon alles wat ze aan heeft laat zien. Een helm fabrikant zal al gauw 40k/50k per jaar aan haar betalen. Heb je het nog alleen over de helm.
Je hoeft geen medelijden met haar te hebben.
Het "nieuwe" Puck Moonen topic
-
- Forum-lid
Bekende van mij werkte bij een helm merk. Vanaf bedragen werden toen door haar management genoemd (25k en opbieden).
Is wel enige jaren geleden.
Het management van Puck? communiceerde dat met een medewerkster van een helm merk? Dat was niet de onderhandelaar?tom de groot schreef: ↑24 feb 2024 18:28 Bekende van mij werkte bij een helm merk. Vanaf bedragen werden toen door haar management genoemd (25k en opbieden).
-
- Forum-lid
Denk je zelfJans schreef: ↑24 feb 2024 20:05Het management van Puck? communiceerde dat met een medewerkster van een helm merk? Dat was niet de onderhandelaar?tom de groot schreef: ↑24 feb 2024 18:28 Bekende van mij werkte bij een helm merk. Vanaf bedragen werden toen door haar management genoemd (25k en opbieden).
Dat weet ik niettom de groot schreef: ↑24 feb 2024 22:43Denk je zelfJans schreef: ↑24 feb 2024 20:05Het management van Puck? communiceerde dat met een medewerkster van een helm merk? Dat was niet de onderhandelaar?tom de groot schreef: ↑24 feb 2024 18:28 Bekende van mij werkte bij een helm merk. Vanaf bedragen werden toen door haar management genoemd (25k en opbieden).
Die bedragen kloppen wel. Is ook de reden waarom iedereen influencer wil worden. Als je je even verdiept in de (mogelijke) verdiensten, dan wil je nooit meer een normale baan (mij niet bellen trouwens).
Laatst gewijzigd door marsman op 26 feb 2024 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling