Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreselijk.
Zo snel kan het gedaan zijn
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Vreselijk gewoon.
Ik vraag mij alleen wel af of het een bewuste actie was, of dat de bestuurder de macht over het stuur kwijt was.
Ik vraag mij alleen wel af of het een bewuste actie was, of dat de bestuurder de macht over het stuur kwijt was.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het staat in het artikel, gedronken, tegen een stoeprand gereden en controle over het stuur verloren.scottwilko schreef: ↑25 feb 2024 16:28 Vreselijk gewoon.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kijk ik nooit. Maar waarom nu niet?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
In 2 kranten luidt de kop: "Auto in kreukels na dodelijke aanrijding wielrenners Gent" .....
Triest nieuws. Een groot drama.
Maar om een of andere reden verbaast mij het niet dat zo'n nieuwsbericht uit België komt. Op café gaan en daarna ladderzat in de wagen stappen,... Dat komt helaas nog steeds veel voor. En dan horen er helaas ook zulke vervelende ongelukken bij.
Maar om een of andere reden verbaast mij het niet dat zo'n nieuwsbericht uit België komt. Op café gaan en daarna ladderzat in de wagen stappen,... Dat komt helaas nog steeds veel voor. En dan horen er helaas ook zulke vervelende ongelukken bij.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Op Geenstijl zijn de reaguurders nu eenmaal niet wielrenner gezind.
Overigens niet alleen daar, de vooroordelen zag ik ook al bij nu.nl langskomen
Overigens niet alleen daar, de vooroordelen zag ik ook al bij nu.nl langskomen