Canyon
Ik pak ze wel weer in de afdaling
die had ik niet gezien…
Zoek eigenlijk wel iets meer kwaliteit, het is ter vervanging van de aero ( die +80k heeft gereden )
Het is of nieuwe groep set op oude frame ( die wel ondertussen z’n beste tijd heeft gehad ) zetten of nieuwe fiets.
Zoek eigenlijk wel iets meer kwaliteit, het is ter vervanging van de aero ( die +80k heeft gereden )
Het is of nieuwe groep set op oude frame ( die wel ondertussen z’n beste tijd heeft gehad ) zetten of nieuwe fiets.
Haha, was ook een grapje. Maar ze hebben er dus nog 1. De velgrem is dood helaas, wellicht ingegeven omdat de nieuwe 105 groep ook niet meer met velgremmen verkrijgbaar is. Dat is toch wel het minimale niveau dat Canon monteert op hun racemodellen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
@Teike, complimenten hoor, erg mooie fiets..
Bedankt! Ik ben er zeer tevreden mee. Nu alleen nog eens zien of die ook daadwerkelijk zo goed fietst als dat die eruit ziet
Het enige "foutje" dat ik had was dat ik bij de bestelling ook een of ander "mini" fietstasje besteld had voor onder het zadel, maar die is zodanig mini dat er echt niets in past eigenlijk. Dus als iemand nog tips heeft voor een iets groter exemplaar...
De Colnago C68 is te krijgen in velgremversie .
Ik heb de BBB BSB-14, daar passen 2 co²-patronen (12gr), de co²-pomp, dynaplug racer, 2 bandenlichters en wat inbussen, en klein materiaal in. Maar ik neem dus geen binnenband meer mee..Teike schreef: ↑29 feb 2024 09:18Bedankt! Ik ben er zeer tevreden mee. Nu alleen nog eens zien of die ook daadwerkelijk zo goed fietst als dat die eruit ziet
Het enige "foutje" dat ik had was dat ik bij de bestelling ook een of ander "mini" fietstasje besteld had voor onder het zadel, maar die is zodanig mini dat er echt niets in past eigenlijk. Dus als iemand nog tips heeft voor een iets groter exemplaar...
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 feb 2024 10:03
Ik was even benieuwd, ik ben een Canyon aan het overwegen. Hoe doen de overige Canyon eigenaren het qua service? De fiets bij de lokale fietsenmaker laten servicen, zelf doen of via het Canyon service center (wat voor mij niet echt om de hoek ligt)?
alle 3. Cassette, ketting, remblokken doe ik zelf. Kabels vernieuwen of andere zaken met gewone shimano onderdelen laat ik door de lokale fm doen. Canyon specifieke zaken zoals balhoofdlagers vervangen laat ik in een servicepunt doen.JelleB1995 schreef: ↑29 feb 2024 14:51 Ik was even benieuwd, ik ben een Canyon aan het overwegen. Hoe doen de overige Canyon eigenaren het qua service? De fiets bij de lokale fietsenmaker laten servicen, zelf doen of via het Canyon service center (wat voor mij niet echt om de hoek ligt)?
Mijn fietsenmaker werkt met alle plezier aan mijn Canyon. En Canyon heeft tegenwoordig ook servicepunten door heel Nederland https://www.canyon.com/nl-nl/klantenser ... inder.html
Dit is dus geen probleem
Dit is dus geen probleem
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Hoe vaak laat jij dat doen dan?
Viel me op dat de lagers erg droog gemonteerd waren. Zie post stukje terug.
Op mijn vorige fiets, Bianchi Aria, alleen lagers af en toe opnieuw in vet gezet. Waren na 30000km nog prima.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)