Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Nou ik was net in het safaripark. Niet normaal, hele stukken compleet onderwater.
Echt meertjes van een halve meter diep.
Echt meertjes van een halve meter diep.
Ze verwachten dat het water nog blijft stijgen tm april in de duinen:
https://www.pwn.nl/water-in-de-duinen
Even geduld dus nog...
https://www.pwn.nl/water-in-de-duinen
Even geduld dus nog...
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, tis meer dat ik het heel bijzonder vind dat al wekenlang de lange termijn structureel positiever is dan de daadwerkelijke realiteit. Lijkt een beetje op wishful thinking ipv wetenschap.
Less is bore
Maar toch, voor het eerst sinds heel lang dat er weer eens volle week droog weer voorspeld wordt. Ik check net ook de 30 dagen voorspelling (over lange termijn teleurstellingen gesproken
), ook die zijn al even redelijk unaniem mbt een droge eerste helft van maart. Lange termijn is mogelijk weer natter, maar dat is nog veel te ver weg.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik pak ze wel weer in de afdaling ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Nu -> Avondritje - 6 graden - donker -> nog heel even en dan gaat zomertijd weer in - dus langer licht en hopelijk ook snel betere temperaturen ![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Buienradar maakt zichzelf sowieso ongeloofwaardig door een week vooruit op uur niveau regen te voorspellen.
De knmi site geeft dit aan en dat geeft enige hoop op een einde van de zondvloed.
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 06 maart tot en met woensdag 13 maart
Vrij grote kans (70%) op een droog weertype met temperaturen boven het langjarig gemiddelde.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
tinoh schreef: ↑28 feb 2024 12:22Ik zie dit als een mooie aftrap voor een droge zonnige lentedaniel1975 schreef: ↑27 feb 2024 22:30 woensdag 06 maart tot en met woensdag 13 maart
Vrij grote kans (70%) op een droog weertype met temperaturen boven het langjarig gemiddelde.
Less is bore