Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Vrouwenrit 2 op 6 maart 2010

suzyq
Forum-lid

suzyq 05 mar 2010 16:21

Dames, het is nog WINTER!! max temperatuur van +3 graden. Dan zit ik nog niet op een racefiets! Ik haak af (zie eerdere post met iets over een temp van een graad of 10 of hoger). Veel plezier (?) voor degenen die wel gaan.

corniel
Forum-lid HC

corniel 05 mar 2010 16:25

@SuzyQ: het wordt wel droog, dus gewoon extra dik inpakken. Ik zie het probleem niet zo?!

Het plan is in zoverre gewijzigd dat ik met spin meekom, maar daarna weer 'direct' naar huis ga fietsen. Kunnen jullie gezellig met z'n allen op de foto. :)

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 mar 2010 16:27

Het is helder morgen met een graad of drie, zwarte kleding met het zonnetje erop, dat is te doen
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 05 mar 2010 17:05

Gewoon dik inpakken, we zijn toch niet van suiker?

Zoals de weersvooruitzichten er nu uitzien ben ik er gewoon bij morgen.

Ik herinner me trouwens niets over temp +10 graden, volgens mij hadden we gezegd alles boven 0 is OK.

spin
Forum-lid

Gebruikersavatar spin 05 mar 2010 19:27

Nou, ik ga wel alles aantrekken wat ik in de kast heb liggen, dan lijk ik net een michelinmannetje maar warm hebben zal ik het! Niks zo naar als te koud aangekleed zijn en dan nog een heleboel kilometers voor de boeg :(

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mar 2010 19:47

[quote="SuzyQ"]Dames, het is nog WINTER!! max temperatuur van +3 graden. Dan zit ik nog niet op een racefiets! Ik haak af (zie eerdere post met iets over een temp van een graad of 10 of hoger). Veel plezier (?) voor degenen die wel gaan.[/quote]

Suus, we kruipen wel lekker gedrieen op de bank met een goed glas rode wijn ;)
Less is bore

pippi
Forum-lid

pippi 05 mar 2010 20:15

Ik ga het morgen jammer genoeg niet meemaken.... Baal er ontzettend van want had er wel zin in en volgens mij valt het met het weer ook allemaal wel mee, maar ik vind het op dit moment nog iets te risky om een tocht te gaan fietsen. Ben net een paar daagjes weer enigszins op de been na ruim een week plat te hebben gelegen, dus ik laat het morgen even definitief aan me voorbij gaan.
Buiten het feit dat ik dus nog niet helemaal 100% ok ben ben ik dus ook 2 weken compleet inactief geweest dus zou het me waarschijnlijk ook nog eens onwijs veel moeite kosten om het tempo bij te houden, en ik wil ook zeker geen 'spelbreker' in de groep zijn die de rest niet bij kan houden.

Dus......morgen wordt het 'm niet voor mij, maar volgende keer ben ik er zeker bij! Veel plezier in ieder geval de rest, en sorry voor de late afzegging maar had ergens nog stille hoop dat ik de laatste dagen sneller zou recoveren..

Doei doei!
Ride now, work later....

http://www.sporty-pics.com" onclick="window.open(this.href);return false;

globeskater
Forum-lid

globeskater 05 mar 2010 21:12

Ik ga ook afzeggen, vandaaag bijna de hele dag geslapen en nog steeds gesloopt.. moet eerst maar even over de jetlag heen komen en dan eens weer gaan sporten!

Wil jullie heel veel plezier wensen en hopelijk kan ik de volgende keer wel mee want wil echt graag!
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 mar 2010 21:22

1 superrose
2 spin (en natuurlijk meneer spin)
3 ever
5 girlinred
8 wietskek
10: Babette

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 05 mar 2010 22:06

Mooi mooi Babs en ik hebben er zin in: weer of geen weer!

Moet wel droog blijven, vind ik eigenlijk, want Scotty heb ik net zijn voorjaarsbeurtje gegeven. Zal wel een lading gereedschap meenemen voor het geval er iets loskomt :D. Hoeven jullie daar in ieder geval niet voor te zorgen ;)
~live fast, die young ~

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 mar 2010 22:09

jij noemt je fiets scotty? en je wilt vrijwillig gereedschap meesjouwen?
en als jij een beurt geeft maakt dat dingen los? en dat deel je op een forum met allemaal mannen?

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 05 mar 2010 22:14

[quote="superrose"]jij noemt je fiets scotty? en je wilt vrijwillig gereedschap meesjouwen?[/quote]
Tsja, tis een Scott en gekscherend is dat al snel Scotty ;) (hij is net echt hehe). Gereedschap? Ach valt wel mee, wat inbussen met een onnozele maat voor trapas en torx sleuteltje naast het standaard tooltje
~live fast, die young ~

Plaats reactie