Factor
Ik vind de oude mooier. Vooral de zadelpen vind ik geen topper, en ook bovenbuis kan me niet bekoren.
-
- Forum-lid
Bovenbuis is nu gelijk aan de nieuwe O2 Vam die trouwens een heel lelijk afgeplatte zitbuis heeft.
Ze zijn er dus niet mooier op geworden...
Ze zijn er dus niet mooier op geworden...
Hier ook meer fan van de voorganger, maar dat is misschien omdat ik die nog maar net gekocht heb
Vind de zadelpijn en bovenbuis van de vorige inderdaad mooier uitkomen…
Had deze trouwens een tijdje geleden al voorbij zien komen. Simon Clarke reed hier begin januari het Australisch kampioenschap mee.
Vind de zadelpijn en bovenbuis van de vorige inderdaad mooier uitkomen…
Had deze trouwens een tijdje geleden al voorbij zien komen. Simon Clarke reed hier begin januari het Australisch kampioenschap mee.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stapje terug imho.
En die wielstickers, daar solliciteert iemand naar ontslag wat mij betreft.
Vorige model was fraaier vind ik.
En die wielstickers, daar solliciteert iemand naar ontslag wat mij betreft.
Vorige model was fraaier vind ik.
Less is bore
-
- Forum-lid
Stop je er toch mooi, die nieuwe bora ultra’s eronder en je hebt totaal geen last van lelijke stickers.
Sinds augustus ben ik een troste eigenaar van de Ostro Vam in chameleon kleur. Nooit een foto met jullie gedeeld dus net even een foto genomen!
Ik hoop dat de modepolitie mijn spatbord accepteert Geen gezicht eens, maar toch fijn voor de draaiende onderdelen in de winter. Deze gaat er uiteraard gelijk af wanneer de wegen weer wat droger zijn.
Het fijne stuurgedrag van deze fiets komt ook met een minpunt: in mijn maat 51 heb ik wel echt last van toe overlap. Bijvoorbeeld bij het manoeuvreren in de stad of bij een stoplicht. Ik blijf toch zeker 1x per maand een tikje tegen mn wiel houden. Wellicht dat ik ooit nog overstap naar 165mm cranks.
Ik hoop dat de modepolitie mijn spatbord accepteert Geen gezicht eens, maar toch fijn voor de draaiende onderdelen in de winter. Deze gaat er uiteraard gelijk af wanneer de wegen weer wat droger zijn.
Het fijne stuurgedrag van deze fiets komt ook met een minpunt: in mijn maat 51 heb ik wel echt last van toe overlap. Bijvoorbeeld bij het manoeuvreren in de stad of bij een stoplicht. Ik blijf toch zeker 1x per maand een tikje tegen mn wiel houden. Wellicht dat ik ooit nog overstap naar 165mm cranks.
Ik vind het super, spatborden op zo'n machine Terwijl de meeste eigenaars de Ostro op slot en grendel zetten tot in de zomer, geniet jij er tenminste het hele jaar van. Ik ben het er helemaal eens mee, zo'n fiets is om te gebruiken en geen museumstuk.
Mooi fiets. Ik gebruik die spatborden ook, maar mijn ervaring is niet dat de fiets er schoner van blijft. De troep spat toch van het spatbord af naar de achterbrug, velgen en ook alles van de weg spat op de ketting, cranks en derailleur. Maar zelf blijf je schoon en daar gaat het om.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mee eens!!
Ik rij als het een beetje te doen is ook gewoon met de F12. Fietsen is al vervelend genoeg in die natte koude winter
Maareh, mooie fiets!
Less is bore