Vandaag gezien...een korte broek
Ik zag er ook meerdere. Hier nog beenstukken, zweetshirt lange mouwen, fietsshirt lange mouwen, overschoenen. Ik heb het niet koud, maar ook niet warm. Die gasten zijn al wel aan de tanlines aan het werken met dit weer.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Gisteren zeker 30 man in het kort gezien. Meestal MTB'ers, maar toch ook wel een aantal wielrenners.
Het was hier een graad of 11 toen ik wegreed, warmde op naar 13-14. Ik geef eerlijk toe dat ik met mijn Perfetto en winterschoenen overdressed was. Handschoenen konden ook uit.
Het was hier een graad of 11 toen ik wegreed, warmde op naar 13-14. Ik geef eerlijk toe dat ik met mijn Perfetto en winterschoenen overdressed was. Handschoenen konden ook uit.
Korte broek durf ik nog niet maar de driekwart ga ik al klaar leggen.
Afgelopen zaterdag om 8 uur weggereden met handschoenen, buff en mutsje.
Temperatuur was toen nog 4 graden.
Wel een heldere ochtend.
Binnen een half uur al twee korte broeken gezien.
Zelf tijdens de rit na een half uur de muts en buff afgedaan en dunne handschoentjes aan.
En na weer een half uur ook deze uit, ondertussen was het al 8 graden.
Later toen het 11 graden was, waren de winterjas en -schoenen eigenlijk ook te warm.
Dat vind ik wel een nadeel dit jaargetijde, dat de temperatuursverschillen voor mij nu te groot zijn.
Afgelopen zaterdag om 8 uur weggereden met handschoenen, buff en mutsje.
Temperatuur was toen nog 4 graden.
Wel een heldere ochtend.
Binnen een half uur al twee korte broeken gezien.
Zelf tijdens de rit na een half uur de muts en buff afgedaan en dunne handschoentjes aan.
En na weer een half uur ook deze uit, ondertussen was het al 8 graden.
Later toen het 11 graden was, waren de winterjas en -schoenen eigenlijk ook te warm.
Dat vind ik wel een nadeel dit jaargetijde, dat de temperatuursverschillen voor mij nu te groot zijn.
Gister ook zo vertrokken maar na 2 uren begon de zon erbij te komen en werd het 18 graden op de teller. Nog een uurtje wind mee dus kaar even gestopt en de overschoenen, beenstukken uit. Heerlijk dat gevoel om weer in de korte broek te rijden..
De hoogst gemeten temperatuur in Nederland gisteren is 16 graden.
Bij mij ook zaterdag, ca. 13 graden, de Garmin lekker in het zonnetje, hoera 22 graden. Was wel kortstondig. Weer eindje fietsen en het was weer 12 graden.