Ervaring wim de vos
I know! enige wat ik wilde opmerken is dat de fiets zoals gekocht op de UK site staat. Waarbij ik alleen heb gekeken naar de NL, D en B websites. Want daar lag in eerste instantie mijn verdenking waar deze fiets vandaan komt. Giant heeft om onnavolgbare redenen in verschillende landen verschillende kleuren en uitvoeringen. Er zit een laadkabel met een NL-stekker bij trouwens. Dus deze specifieke fiets zal niet uit de UK voorraad komen. De remmen zitten ook 'goed'.
Si!
Ik zie trouwens dat de Engelse Pond flink sterker is dan de Euro. Deze fiets staat dus voor GBP4.799 op de site. Dat zijn €5.600! Dan is €2750 wel een mooie prijs! Maar goed, tegen deze tijd zullen alle TCR's wel weg zijn. Ik had de laatste S, de laatste M zou vandaag worden opgehaald. Dan stond er vanmorgen alleen nog een L.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wim is gewoon een heel toffe kerel met een heel vlotte babbel.
Scherpe prijzen als je een fiets neemt "uit het boekje".
Ontelbare vragen stellen over wat wel en niet kan gewijzigd worden en een fiets volledig customizen kan wel maar is dan weer niet helemaal zijn ding.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Klopt, op de vraag of hij een accuhouder voor Di2 specifiek voor de zadelpen van de TCR had kreeg ik het antwoord dat hij dat altijd de accu met stuurlint in de zadelpen monteerde. Dus ik heb maar niet gevraagd naar een andere body voor de wielset.
Ik vermoed dat hij ook geen officieel dealer van Giant is. Dus ja, dan snap ik dat je ook geen specifieke onderdelen op voorraad hebt.
Gisteren via Bike24 alle ontbrekende rubbertjes besteld. Beter mee verlegen dan om verlegen voor die paar euro. Nu nog een accuhouder ergens op de kop tikken.
Ik vermoed dat hij ook geen officieel dealer van Giant is. Dus ja, dan snap ik dat je ook geen specifieke onderdelen op voorraad hebt.
Gisteren via Bike24 alle ontbrekende rubbertjes besteld. Beter mee verlegen dan om verlegen voor die paar euro. Nu nog een accuhouder ergens op de kop tikken.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
accuhouder is niet nodig. Ik heb hem ook met foam heel strak in de Liv-zadelpen geduwd (is zelfde). Die gaat er echt niet zomaar uit zakken.leon1 schreef: ↑08 mar 2024 08:34 Klopt, op de vraag of hij een accuhouder voor Di2 specifiek voor de zadelpen van de TCR had kreeg ik het antwoord dat hij dat altijd de accu met stuurlint in de zadelpen monteerde. Dus ik heb maar niet gevraagd naar een andere body voor de wielset.
Less is bore
Hebben ze hem ook niet hier?
https://www.giantbikespares.com
(En je kan ze ook altijd nog een berichtje sturen)
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Pfoe die Wim strooit wel met aanbiedingen zeg en flinke drops op de prijzen. Zit er zoveel marge op een fiets? Ook bij het opkopen van fietsen bij andere FM's zoals gesuggereert lijkt me op deze manier nauwelijks rendabel.
Nieuwe sensa Giulia gf .
61 cm.
Ultegra di2 12 speed.
Carbon wielen.
Carbon stuur .
Van €5525,-
Nu €2999,- !!!
Nieuwe sensa Giulia supremo 2024 53 cm
Ultegra di2 12 speed.
Van €6299,-
Nu €3850,- .
Nieuwe sensa Giulia gf .
61 cm.
Ultegra di2 12 speed.
Carbon wielen.
Carbon stuur .
Van €5525,-
Nu €2999,- !!!
Nieuwe sensa Giulia supremo 2024 53 cm
Ultegra di2 12 speed.
Van €6299,-
Nu €3850,- .
Bij het registeren van mijn Giant vragen ze bij welke dealer je bent geweest. Er staan natuurlijk alleen geregistreerde dealers in het bestand om uit te kiezen. Dus ik heb voor nu maar Rullens in Made opgegeven. Daar heb ik al drie fietsen gekocht dus dat lag een beetje voor de hand (en is dan ook Giant dealer). Uiteraard zal ik in het geval van garantie mij richten aan De Vos. Maar goed, ik wilde op papier wel die garantie van Giant. Dan maar zo. Ik ga er wel vanuit dat ik er nooit gebruik van hoef te maken.
Ride bikes, not tanks!