Wie gaat er dan ook precies in dat vierkantje wandelen???? Daarbuiten was het prachtig weerdaniel1975 schreef: ↑09 mar 2024 09:00 Écht, ze doen het er om!
Kennen jullie die mop van die stralend blauwe zaterdag? Natgeregend met de hond….
Zelfs de avond vooraf kunnen ze het nog niet.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Klopt, ik zag vanochtend de regenwolken boven Daniël hangen toen ik naar buiten keekHanz Bé schreef: ↑09 mar 2024 13:35Wie gaat er dan ook precies in dat vierkantje wandelen???? Daarbuiten was het prachtig weerdaniel1975 schreef: ↑09 mar 2024 09:00 Écht, ze doen het er om!
Kennen jullie die mop van die stralend blauwe zaterdag? Natgeregend met de hond….
Zelfs de avond vooraf kunnen ze het nog niet.
Time is (almost) on my site
-
- Forum-lid HC
Haha ik reed met de auto naar de uhr rond die tijd en inderdaad 20minuten in de regen gereden, met de auto.
Op de uhr was het heerlijk.
Dan merk je hoeveel zachter/warmer het 60km land inwaarts is. Bij thuiskomst was het ook prima maar niet zoals in Leersum.
Op de uhr was het heerlijk.
Dan merk je hoeveel zachter/warmer het 60km land inwaarts is. Bij thuiskomst was het ook prima maar niet zoals in Leersum.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zowaar in de zon gefietst vanmiddag.
Om niet teveel af te wijken van het topic: mag die wind wel iets minder?
Less is bore
Die wind is heel nuttig. Alle onverharde paden worden nu heel snel droog.daniel1975 schreef: ↑09 mar 2024 16:12 Zowaar in de zon gefietst vanmiddag.
Al de eerste mulle paden gezien.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus over 3 weken de eerste klachten over mul zand?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Uhr was echt top parcours lag er schitterend bij. Veel beter kan niet.
Geen plas of blubber gezien. Banden zijn net zo schoon als een ritje op asphalt.
Geen plas of blubber gezien. Banden zijn net zo schoon als een ritje op asphalt.
Dus jij komt met de mtb uit de kast?daniel1975 schreef: ↑09 mar 2024 16:12 Zowaar in de zon gefietst vanmiddag.
Dogma F
Na morgen staat er weer 2 weken zuidwesten wind met bijbehorende regen op het programma...daniel1975 schreef: ↑28 feb 2024 16:06 Kan zomaar zijn dat we nu 2-3 maanden de droogte in duiken hoor. Dat is niks vreemds in deze tijd van het jaar. Een schrale koude wind die duurt tot medio april.
Campagnolo Ultra Dork