Canyon
Dit weekend er voor het eerst mee gereden en ik moet zeggen, WAUW!! Dit rijdt echt wel zeer goed!
De fiets voelt echt zeer snel en wendbaar aan en het schakelen met Di2 bevalt ook zeer goed.
Knappe fiets inderdaad!
Je ziet heel wat Aeroads rondrijden. Maar al te vaak had de eigenaar eigenlijk beter voor een Endurace kunnen kiezen, maar ze willen natuurlijk allemaal dezelfde fiets als MvdP.
Je ziet heel wat Aeroads rondrijden. Maar al te vaak had de eigenaar eigenlijk beter voor een Endurace kunnen kiezen, maar ze willen natuurlijk allemaal dezelfde fiets als MvdP.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Endurace is sufheid top. Zie deze kleurtjes en het model en vergelijk dat even met de Aeroad.
https://www.canyon.com/en-nl/road-bikes ... oduct-grid
Ik denk niet dat mensen dezelfde fiets willen als MvdP, maar gewoon een gave fiets.
https://www.canyon.com/en-nl/road-bikes ... oduct-grid
Ik denk niet dat mensen dezelfde fiets willen als MvdP, maar gewoon een gave fiets.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
aeroad is laag en lang. Dus het moet je passen, je moet er flexibel genoeg voor zijn. Anders zie je concessies, zoals veel spacers onder de stuurpen.
Maar uiteindelijk is het ieders persoonlijke keuze.
Dus ja, "als het past" is het prima, maar "als het past" dan ging dat advies van Kiekeboe voor de Endurace waarschijnlijk ook al niet op
Maar uiteindelijk is het ieders persoonlijke keuze.
Dus ja, "als het past" is het prima, maar "als het past" dan ging dat advies van Kiekeboe voor de Endurace waarschijnlijk ook al niet op
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zou het helpen als Canyon (evt. tegen kleine meerprijs) meer kleuren kan aanbieden? Ik vind het zelf een groot manco (en ik vermoed meerderen met mij) dat je heel vaak slechts keuze hebt uit 1 of enkele kleuren per model (en dan maak ik dus ook onderscheid tussen Aeroad CFR, Aeroad SLX en Aeroad SL).
Time is (almost) on my site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat veel mensen daar wel blij van zouden worden ja.
Het is nu voor 85% te grijs-zwart, mat, saai. De fietsen zijn een beetje te klinisch, zit geen emotie in. Als ik dan die Aeroad van Teike zie, of de blauw-paarse variant daarvan word ik wel blij. Dat straalt echt iets uit. Had mijn vorige Ultimate ook.
Het is nu voor 85% te grijs-zwart, mat, saai. De fietsen zijn een beetje te klinisch, zit geen emotie in. Als ik dan die Aeroad van Teike zie, of de blauw-paarse variant daarvan word ik wel blij. Dat straalt echt iets uit. Had mijn vorige Ultimate ook.
Less is bore