Marktplaats. Puur geluk mee gehad.leon1 schreef: ↑11 mar 2024 16:09Dank! Sluit mooi aan bij de spacers zie ik wel. In tegenstelling tot stuurpennen van andere merken. De prijs van dat ding liegt er trouwens niet om. Maar goed, ik moet eerst mijn TCR weer op wielen zetten om te bepalen welke lengte ik nu nodig heb. Twee keer meten, een keer bestellen zeggen ze toch?
Giant
Ik heb de 2020 versie. Dus niet met het gootjeKornuit schreef: ↑11 mar 2024 16:35Ik heb dezelfde voor de Propel maar dan in 120mm. Mooie is dat de kabels er in een gootje onderdoor gaan uit het zicht.leon1 schreef: ↑11 mar 2024 16:09Dank! Sluit mooi aan bij de spacers zie ik wel. In tegenstelling tot stuurpennen van andere merken. De prijs van dat ding liegt er trouwens niet om. Maar goed, ik moet eerst mijn TCR weer op wielen zetten om te bepalen welke lengte ik nu nodig heb. Twee keer meten, een keer bestellen zeggen ze toch?
https://www.giant-bicycles.com/nl/conta ... -stem-2024
Volgens mij heeft de nieuwste TCR ook D-shape vorkbuis zodat de kabels binnendoor het frame kunnen.
-
- Forum-lid
Ik zoek ook een stuurpen zonder 'gootje'. Maar die staan gewoon op de Giant site. Alleen dan voor de volle mep.
@vincent75
Ik had toevallig vandaag een gesprek met mijn zoon. Bij zijn TCR is een RS sensor geleverd maar nog niet gemonteerd. Bij mijn TCR geen sensor helaas. Gelukkig hoeft hij hem niet. Kan ik deze gebruiken.
@vincent75
Ik had toevallig vandaag een gesprek met mijn zoon. Bij zijn TCR is een RS sensor geleverd maar nog niet gemonteerd. Bij mijn TCR geen sensor helaas. Gelukkig hoeft hij hem niet. Kan ik deze gebruiken.
Ride bikes, not tanks!
Die met het gootje is ook alleen in D-shape omdat die gemaakt is voor frames waarbij de kabels binnendoor kunnen. Anders heb je ook niets aan dat gootje.leon1 schreef: ↑11 mar 2024 18:55 Ik zoek ook een stuurpen zonder 'gootje'. Maar die staan gewoon op de Giant site. Alleen dan voor de volle mep.
@vincent75
glutendokter schreef: ↑11 mar 2024 18:04Passen dan beter bij mijn gravelbike hè
Die kleur is wel heeeeel mooi
het plaatje was af als er andere bidons op hadden gezeten
how to make an image link to a website html