Beste leden,
Ik ben pas begonnen met wielrennen.
Ik kom uit Eindhoven en ben 26 jaar. Ik ben op zoek naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.
Graag hoor ik van je.
Wielrenmaatje gezocht M
Deze persoon zoekt ook een fiets maatje in Eindhoven.
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 6#78398516
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 6#78398516
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Vaak zijn er cafés van waaruit er groepjes zijn.
Cyclist organiseert regelmatig tochten. Wellicht dat zij ook wel een groepje hebben dan regelmatig fietst.
Op het Wilhelminaplein is er ook een fietsgroep verwant aan een café en dan is er ook nog ONYVA.
Als je dat een keer doet dan tref je meteen al veel gelijkgestemden en ontmoet je andere mensen.
Zelf zit ik bij een tourclub in de regio maar bij ons is de gemiddelde leeftijd ver over de 50 en op zondag rijden er ook mensen van boven de 70 mee.
Cyclist organiseert regelmatig tochten. Wellicht dat zij ook wel een groepje hebben dan regelmatig fietst.
Op het Wilhelminaplein is er ook een fietsgroep verwant aan een café en dan is er ook nog ONYVA.
Als je dat een keer doet dan tref je meteen al veel gelijkgestemden en ontmoet je andere mensen.
Zelf zit ik bij een tourclub in de regio maar bij ons is de gemiddelde leeftijd ver over de 50 en op zondag rijden er ook mensen van boven de 70 mee.
- Enzzo
- Forum-lid HC
De fietsclub van Wilhelmina is wel een oude mannen, dikke buiken club hoor! Ik denk niet dat een jonge 26 jarige zich daar meteen thuis gaat voelen.
Niets ten nadele van WTCCW hoor, hele gezellige club!! Maar qua leeftijd en beleving denk ik dat dit niet helemaal gaat passen …
Niets ten nadele van WTCCW hoor, hele gezellige club!! Maar qua leeftijd en beleving denk ik dat dit niet helemaal gaat passen …
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind