@ColumbusMJ: Lugosi slaat de spijker op z'n kop. Een zo helder mogelijk, contrastrijk en natuurgetrouw beeld mét breed blikveld. Uiteraard kan je met een instap kijker op pad, bij zonnig weer doet die het ook prima.
Op een alu instapper met Tiagra kan je ook hard rijden, maar een S-Works met Dura Ace is van een andere klasse. Met beide niks mis mee, beide racefietsen, maar er zit verschil in. En ja, sommigen hebben dat er voor over.
@lugosi: Soms moet je jezelf verwennen! Had er lang voor gespaard en als je dan eindelijk je droom-aankoop kan halen: fantastisch. Hier op het forum hoor ik ook vaak: 'aan het materiaal mag het niet liggen'. Dat is nu net zo. Het is echt niet dat ik deze topper nódig heb omdat ik dan niet zou kunnen werken. Ben enthousiast vogelaar met een behaald doel voor ogen.
@pino: De vergelijking ging meer op gezien de prijs van de S-Works
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
De asx Visio is meer de DI2 onder de kijkers. Die heeft inderdaad automatische herkenning. Al een aantal keren door mogen kijken, het is echt verbluffend! Wel een lomp ding, maar dit is nog maar het begin.
@ErnieC: Ik zag wel verschil tussen de EL en de NL Pure qua lichtsterkte. Mijn vader (76) heeft hele goede ogen voor zijn leeftijd, maar die zijn (verrassing!) gewoon oud en dat speelt ook mee. Hij zag namelijk nul verschil.
En ach, de één geeft dit bedrag uit aan een fiets, ik aan een verrekijker. Een hobby kost gewoon geld.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar ben er wel heeul blij mee.