Volgens Specialized zelf ook: https://www.specialized.com/us/en/epic
Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40106
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Geen Brain, maar Rockshox Flightattendant. Weer extra snufjes die de fiets duur en kwetsbaar maken. Je zou denken dat na alle brain-drama's ze een keer begrijpen dat dit allemaal niet nodig is.
Ow, oeps; even vergeten dat de Marketing afdeling belangrijker is dan de R&D.
Ow, oeps; even vergeten dat de Marketing afdeling belangrijker is dan de R&D.
Less is bore
Ze weten het altijd mooi te brengen. Het "leuke" is nu wel dat de Spesh-fans voortaan dezelfde iteratie van hun road en offroadbike in de schuur kunnen zetten (en elke 4 jaar 2 fietsjes kunnen upgraden)daniel1975 schreef: ↑12 mar 2024 16:25 Geen Brain, maar Rockshox Flightattendant. Weer extra snufjes die de fiets duur en kwetsbaar maken. Je zou denken dat na alle brain-drama's ze een keer begrijpen dat dit allemaal niet nodig is.
Ow, oeps; even vergeten dat de Marketing afdeling belangrijker is dan de R&D.
Als je kijkt naar hoeveel techniek je op een mtb krijgt tov een sworks tarmac, dan is mijn conclusie dat die tarmac sowieso way overpriced is. Uiteraard niks nieuws, maar denk dat de marges op MTB's en gravelbikes toch anders zijn als op racefietsendaniel1975 schreef: ↑12 mar 2024 16:25 Geen Brain, maar Rockshox Flightattendant. Weer extra snufjes die de fiets duur en kwetsbaar maken. Je zou denken dat na alle brain-drama's ze een keer begrijpen dat dit allemaal niet nodig is.
Ow, oeps; even vergeten dat de Marketing afdeling belangrijker is dan de R&D.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40106
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat roep ik al langer, niet alleen bij Spesh hoor.
Maar Spesh is wel kampioen onzin verkopen als ware het een onmisbaar iets. Dat hele brain-idee is al 10jr achterhaald met de moderne geometrieen en huidige dempers.
Kan alleen maar meer kapot.
Maar Spesh is wel kampioen onzin verkopen als ware het een onmisbaar iets. Dat hele brain-idee is al 10jr achterhaald met de moderne geometrieen en huidige dempers.
Kan alleen maar meer kapot.
Less is bore
Mooie fiets Havana! Ik heb zelf ook interesse en zit te kijken of ik m'n Aethos frameset kan vervangen door een SL8 frame met rapide cockpit. Vanwege verlamming van m'n linkerarm, moet ik remmen met 1 hand en heb ik een Outbraker kabelsplitter gemonteerd om beide remmen met 1 sti te bedienen. Hierbij gaat een remleiding van de sti in de Outbraker splitter, waar vervolgens twee remleidingen naar voor- en achter remklauw gaan. Bij de Aethos gaan de remleidingen buitenom, dus is het geen probleem, en ik vraag me af of ik bij de SL8 met Rapide cockpit de mogelijkheid heb om de splitter ergens aan de onderkant van het stuur, ergens tussen stuurlint kan stoppen. M.a.w. weet jij of er genoeg ruimte is om twee remleiding vanaf de rechterkant in het stuur te laten verdwijnen? Of is het gat waar de remleiding het stuur in duikt te klein om een extra remleiding te laten lopen?
Ik moest het even opzoeken en zag dat Outbreak op hun website zelfs een plaatje heeft van een SL7 waarbij deze splitter onder de stuurpen zit:
Zo te zien lopen de kabels bij de SL8 nog hetzelfde of je nu de losse stuurpen of de volledige cockpit hebt.
Zo te zien lopen de kabels bij de SL8 nog hetzelfde of je nu de losse stuurpen of de volledige cockpit hebt.
Hoe groot is zo'n splitter?
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 mar 2024 17:51
Top, dat moet wel lukken zo te zien De splitter zelf is best compact: 29,8 x 29,9 x 21,5 mm.