Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
En als er een stel rechts-extremisten hadden gestaan?
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Best veel eigenlijk: de VS, Oostenrijk, Duitsland, Hongarije, Rusland, zuid Amerika, Polen, Italië, Nederland, België, Frankrijk, Spanje, ….Lcsmet schreef: ↑14 mar 2024 20:08Het is al langer geweten dat links zich voorstaat als de grote verdedigers van de democratie zolang die democratie maar links is.wasbeer2006 schreef: ↑14 mar 2024 19:40 .......Dat links zijn hele zielige slechte verleizers. Echt heel erg zielig vind ik dat, veel erger ken ik niet.
De uitslag zint je niet en dan probeer je eigenlijk de democratie af te breken en wil je het liefst zsm nieuwe verkiezingen.
Hoeveel grote betogingen met "rechtse" inslag heb je al gezien?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kunnen we al een poll opzetten hoe lang die nieuwe regeringsvorm stand gaat houden?
Ik zet er op in dat het formatie langer duurt dan de houdbaarheid.
Ik zet er op in dat het formatie langer duurt dan de houdbaarheid.
Less is bore
Het doet me denken aan de PvdA in 2012. Diederik Samsom in de Tweede Kamer en Lodewijk Asscher als vicepremier. Ze hebben de hele periode vol gemaakt, bijna 5 jaar, al rommelde het wel wat binnen de PvdA.
Maar nu 4 partijen in zo'n zelfde constructie? Dat lijkt me de kat op het spek binden. Maar we gaan het zien.
Maar nu 4 partijen in zo'n zelfde constructie? Dat lijkt me de kat op het spek binden. Maar we gaan het zien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pietertje die gaat drammen op zijn punten, Wilders die te pas en te onpas domme uitspraken doet op Twitter, Dilan die probeert nog een beetje te schipperen tussen gezond financieel beleid en toch rechts te lijken en VDP die MSR wint, oh nee, die met alle winden meewaait zolang de boeren maar vrij baan krijgen.
Recipe for disaster.
Recipe for disaster.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
“Pietertje” ?!
Hoe denigrerend kun je zijn zeg! En waarop baseer je de veronderstelling dat Omtzicht niet capabel zou zijn om zijn team aan te sporen om zitting te nemen in een -eventueel- extraparlementair kabinet?
Hij heeft heel veel ervaren en deskundige mensen verzameld in zijn partij (ervaren en deskundig op specifieke onderwerpen, niet ervaren in de politiek)
Dus hij heeft enerzijds zijn verkiezingsbeloftes ingelost en anderzijds ook nog geleverd wat hij beoogde te doen.
En ten slotte komt hij ook nog als overwinnaar uit de formatie zoals het er nu voor staat.
Echt totaal respectloos om hem dan weg te zetten als “Pietertje”
Ik vind dat soort pestgedrag echt verachtelijk!!!
Hoe denigrerend kun je zijn zeg! En waarop baseer je de veronderstelling dat Omtzicht niet capabel zou zijn om zijn team aan te sporen om zitting te nemen in een -eventueel- extraparlementair kabinet?
Hij heeft heel veel ervaren en deskundige mensen verzameld in zijn partij (ervaren en deskundig op specifieke onderwerpen, niet ervaren in de politiek)
Dus hij heeft enerzijds zijn verkiezingsbeloftes ingelost en anderzijds ook nog geleverd wat hij beoogde te doen.
En ten slotte komt hij ook nog als overwinnaar uit de formatie zoals het er nu voor staat.
Echt totaal respectloos om hem dan weg te zetten als “Pietertje”
Ik vind dat soort pestgedrag echt verachtelijk!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij is de satire naar alle vier de personen in die post….
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
De heer Omtzigt heeft er een missie van gemaakt om op deze manier te gaan besturen. Maar niemand weet wat nu precies de bedoeling is en dus ook niet hoe je dit in moet gaan vullen.
Dus wat dat betreft functioneert het alleen in zijn hoofd perfect. De praktijk zal flink weerbarstiger zijn gok ik.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
4 rechtse partijen komen er niet fatsoenlijk uit en dat is uiteraard de schuld van linksJPAR schreef: ↑14 mar 2024 20:05Ik begrijp je betoog niet. Wat heeft links hiermee te maken?wasbeer2006 schreef: ↑14 mar 2024 19:40 Nou dat vind ik niet een heel best uitgangspunt voor het land.
Dan sta je eigenlijk achter de partijen die geen ministers willen leveren.
Ik vind dat nogal wat om als politicus het eigen (partij) belang boven dat van het land te zetten.
Die hopen straks dat het mis gaat en Wilders dan naar 10 zetels keldert, nou dat gaat gewoon niet gebeuren zolang de rest zich nog idioter gedraagt. Dat links zijn hele zielige slechte verleizers. Echt heel erg zielig vind ik dat, veel erger ken ik niet.
De uitslag zint je niet en dan probeer je eigenlijk de democratie af te breken en wil je het liefst zsm nieuwe verkiezingen.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Campagnolo Ultra Dork