@klaastuin: er is toch niets moeilijk / omslachtig aan het synchroniseren via de pc naar Teasi én Mio én backup als dat met 1 klik werkt.
Het sync programma gebruik ik +/- 20 jaren.
Ik gebruik 2 fiets-gps toestellen Teasi en Mio 210, en het is vooral voor de Teasi dat ik het probleem heb, en ik wil die files niet apart gaan behandelen, ik deed het altijd met 1 klik (synchroniseren).
@abdr: De Teasi kan je inderdaad niet koppelen met b.v.b. Komoot, maar als fiets-gps werkt het prima.
Het probleem is begonnen van als Teasi (Tahuna / a-rival / desktoptool.gpstuner.com) gestopt is, de app crasht nu en geeft een foutmelding: "Geen internetaansluiting gevonden. Tool schakelt over naar offlinemodus" en dit herhaalt zich steeds, is onbruikbaar. Ze hadden het al lang aangekondigd dat het zou stoppen, maar tot over enkele maanden werkte alles normaal.
viewtopic.php?t=96602
Bij deze Tahuna Tool stonden alle routes (gpx) in de cloud, maar daar kan je niet meer in komen.
Daarom gebruik ik de Komoot app die wel zeer goed werkt. Deze komoot account is ook gekoppeld aan mijn Bosch flow-app, én aan mijn Mio account. Best allemal leuk die in-cloud koppelingen, maar ik wil wel alles op mijn pc én op mijn Teasi.
Vandaar dat mijn vraag was: waar ik die gpx-files van de Komoot-app kan vinden.