Pegoretti
IK heb duidelijk mooiere voorbeelden op de site van Pegoretti zien staan. Ik vind dit gewoon lelijke vlekken op een frame, bedacht door een puber van 14 met een pot verf en zichzelf Picasso wanende. Maar goed, .... over smaak valt uiteraard te twisten.
Live fast; die young. mijn blog
De foto's die hier op de vorige zijn gezet vind ik echt afschuwelijk.
Ik ben toch meer voorstander van klassieke schema's met één kleur en een mooi wit naamplaatjes.
Zo vind ik de lichtblauwe Pegoretti van oudforumlid BianchiSL3 een schitterende fiets. (zie oude foto op pagina 5)
Ik ben toch meer voorstander van klassieke schema's met één kleur en een mooi wit naamplaatjes.
Zo vind ik de lichtblauwe Pegoretti van oudforumlid BianchiSL3 een schitterende fiets. (zie oude foto op pagina 5)
Het is inderdaad net moderne kunst
Ik kan het wel waarderen in ieder geval.
Campagnolo Ultra Dork
Dat klopt inderdaad. Maar ik ben het wel met rob74 eens. Vind dit niet bepaald mooi. Maar over smaak valt niet te twisten.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik vind t fantastisch. Natuurlijk is niet alles je smaak.
Maar ik heb een 'Pegoretti' vermomd als Pinarello.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Het artwork is natuurlijk heel persoonlijk. Een disc-Pegoretti met 105DI2 vind ik persoonlijk fraaier dan welke aeroracer ook die ik hier zie.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
En met campagnolo scoor je extra punten in de “Cool” factor
Scoorde. Het huidige is toch fout op fout.Vangalo74 2.0 schreef: ↑19 mar 2024 16:57 En met campagnolo scoor je extra punten in de “Cool” factor
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Niks mis mee om het mechanisch te houdenpino schreef: ↑19 mar 2024 16:59Scoorde. Het huidige is toch fout op fout.Vangalo74 2.0 schreef: ↑19 mar 2024 16:57 En met campagnolo scoor je extra punten in de “Cool” factor