Specialized
-
- Forum-lid HC
Ja dat heb ik ook. Ik rijd nooit in de beugels.
Als ik die regel moet gaan aanhouden......... dan pas ik nergens op.
De SL8 is inderdaad vrij extreem. Een model met 2 a 3cm meer stack zou voor veel mensen een oplossing zijn.
Ik denk alleen dat er niet veel mensen zijn die zo naar de geometry kijken. Het gros koopt wat ie wil hebben.
Als ik die regel moet gaan aanhouden......... dan pas ik nergens op.
De SL8 is inderdaad vrij extreem. Een model met 2 a 3cm meer stack zou voor veel mensen een oplossing zijn.
Ik denk alleen dat er niet veel mensen zijn die zo naar de geometry kijken. Het gros koopt wat ie wil hebben.
-
- Forum-lid HC
@kopjethee, valt inderdaad heel erg mee. Ik heb naar een andere tabel zitten kijken nu op de speci site is het inderdaad heel normaal.
Ik zou dus echt blind voor je Scott gaan. Die heb ik hier eens voorbij zien komen en is echt mooi.
Maar misschien komt het omdat ik een beetje “Specialized moe” ben.
Een Scott zie je ook veel minder, alleen dat al is een reden voor mij
Dat valt best mee toch? Ik heb een 58 Tarmac en die heeft een cm meer stack dan bijvoorbeeld een Canyon Ultimate of Giant TCR en Propel met vergelijkbare reach. Ik heb ook lange benen, maar hij zit me perfect met alleen een conus spacer.daniel1975 schreef: ↑14 mar 2024 14:11 Voor veel mensen is een SL8 te lang en te diep. Voor mij helaas met naar verhouding net iets langere benen tov bovenlijf.
Al eerder gezegd, ik denk dat een SL8-endurance een verkooptopper kan zijn.
-
- Forum-lid
Twee weken geleden mijn S-Works Tarmac SL8 opgehaald. Wilde graag eentje die niet zwart of grijs was. En dat is erg goed gelukt. Lijkt wel een toverbal in de zon....zoveel kleuren! Ik vind em in ieder geval prachtig en daarmee leuk om te delen in dit sub-forum.
Oh ja, en natuurlijk rijdt ie geweldig hoor....
Oh ja, en natuurlijk rijdt ie geweldig hoor....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaf, die kleur!
Less is bore
Mooi ding zeg! Paar details om te zeuren... ventieldopjes en QR-code van het voorwiel halen!
-
- Forum-lid
Teveel x naam Specialized op het frame...
Mooie fiets met een mooie kleur!
Mooie fiets met een mooie kleur!
Mijn Time VXR stond 16x Time op geloof ik...