Politiek
Een Radio2 diskjockey stapte onbewust een keer zo'n kapperszaak binnen om zich te laten knippen. Totale paniek! Uiteindelijk hebben ze iemand van ergens anders opgetrommeld die met zijn spulletjes kwam om te knippen.
Het gaat om het patroon van controle en macht en manipulatie naar de bevolking.
Als het niet wilt zien prima, de chinezen weten al niet beter.
Hoe werkt de bank van de onderwereld?
De onderwereld / echte criminelen ga je er niet mee pakken, die hebben hun eigen banksysteem.
Daartoe worden bijvoorbeeld partijen cocaïne verrekend met partijen xtc. Ook gebeurt het dat er partijen drugs worden verrekend met legale handel als kleding. Om de restbedragen te verrekenen of om cash uit te keren zijn er ‘brokers’ of ‘wisselaars’ actief. Die rekenen een tarief van circa 3 procent per transactie.
Deze wisselaars brengen, net als een bank, aanbod en vraag van contanten bij elkaar. Dat betekent dat 2 miljoen aan cocaïnegeld die ’s ochtends is ingeleverd, soms dezelfde dag alweer aan iemand anders is meegegeven. Doel is om de liquiditeit laag te houden, geld opslaan vormt immers – net als het verplaatsten van geld – een risico. [...]
Door middel van ‘tokens’ (het unieke serienummer op een bankbiljet) kunnen klanten geld ophalen bij de ‘bank’.
https://www.parool.nl/amsterdam/revolut ... ~bf59d308/
De onderwereld heeft een eigen bancair systeem waarin de omschrijvingen van de transacties nietszeggend zijn.
Nog wat,
133+ onschuldige mensen afgeslacht namens de Islam, en wat is het weer stil bij de gematigde moslim…….
Ach de illusie dat je anoniem door t leven kunt gaan zonder dat de overheid of google weet wat je doet of waar je bent ligt al 15 jaar achter ons.
Zelfs als je met een PGP telefoon anoniem je zaken doet, weet de overheid t te kraken en de zakenlieden t leven zuur te maken.. schande is t.
Zelfs als je met een PGP telefoon anoniem je zaken doet, weet de overheid t te kraken en de zakenlieden t leven zuur te maken.. schande is t.
Laatst gewijzigd door kxlight op 24 mar 2024 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Alsof gematigde moslims iets van doen hebben met IS. Wie zou iets moeten zeggen en wat zou er gezegd moeten worden?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Om in de Cruijfiaanse terminologie te blijven: “je ziet het pas als je het doorhebt “MAO schreef: Als het niet wilt zien prima, de chinezen weten al niet beter.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, tis in Rusland. Dus vinden “we” het minder erg.
Maar die burgers kunnen er ook niks aan doen dat hun leider zo’n idioot is en zijn gewoon onschuldig slachtoffer.
Mijn voorspelling: hoe harder Putin ontkent dat het IS was, hoe harder IS nog een keer daar terug komt.
Less is bore
Ik zou me dood schamen als “geloofsgenoten” zoiets zouden uitspoken, en er meteen afstand van nemen en veroordelen…ColumsbusMJ schreef: ↑24 mar 2024 14:12 Alsof gematigde moslims iets van doen hebben met IS. Wie zou iets moeten zeggen en wat zou er gezegd moeten worden?
Als je ziet hoeveel mensen er dagelijks in Oekraïne omkomen, ook Russen, is het voor Rusland ook selectieve ontzetting.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 15:04Tsja, tis in Rusland. Dus vinden “we” het minder erg.
Maar die burgers kunnen er ook niks aan doen dat hun leider zo’n idioot is en zijn gewoon onschuldig slachtoffer.
Mijn voorspelling: hoe harder Putin ontkent dat het IS was, hoe harder IS nog een keer daar terug komt.
-
- Forum-lid HC
Bijna.. ze mogen geen politie mee neemenen bij invallen die ze paar jaar terug al gevaarlijk inschatten.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 13:13 En ik vermoed dat ze dan beticht worden van etnisch profileren;-)
Daarom gaan ze gewoon niet meer. Daar balen de belastingambtenaren zelf ook van.
Ze moeten eerst bewijs hebben en aan kunnen tonen dat het ook gevaarlijk is.
Op de aelbrechtskade zit achter heel veel deuren prostitutie. Mogen ze niet zomaar meer "open" doen wegens profileren. Moet eerst bewijs zijn en dat is er vaak niet.
-
- Forum-lid HC
+1 inderdaad. Lekkere politie, achtervolgen en mislukt. Wapens lagen al klaar en je was drie weken terug al gewaarschuwd door Amerika en Interpol.EmPeHa schreef: ↑24 mar 2024 17:59Als je ziet hoeveel mensen er dagelijks in Oekraïne omkomen, ook Russen, is het voor Rusland ook selectieve ontzetting.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 15:04Tsja, tis in Rusland. Dus vinden “we” het minder erg.
En dan nog mensen die nog bijna die idioot willen geloven. Hij heeft het gewoon zelf laten gebeuren.
Z,n verkiezing was belangrijker.
Van de mensen betreur ik uiteraard net als alle slachtoffers van deze oorlog Rus of Oekraiener
-
- Forum-lid
Het zijn geen geloofsgenoten. Het zijn mensen die de Islam misbruiken voor hun misdaden. Evenals een hooligan geen voetbalsupporter is. Ik zie niet in waarom ik mij zou moeten uitspreken tegen hooliganisme omdat ik naar een voetbalwedstrijd ga. Hetzelfde lijkt mij te gelden voor de gemiddelde moslim die een vreedzaam bestaan leidt. Het is toch evident dat zij tegen dergelijk geweld zijn, dus waarom moet je je er tegen uitspreken?mao schreef: ↑24 mar 2024 17:02Ik zou me dood schamen als “geloofsgenoten” zoiets zouden uitspoken, en er meteen afstand van nemen en veroordelen…ColumsbusMJ schreef: ↑24 mar 2024 14:12 Alsof gematigde moslims iets van doen hebben met IS. Wie zou iets moeten zeggen en wat zou er gezegd moeten worden?