Wielerseizoen 2024
Dat denk ik ook. Als de achtervolgende groep samenvalt en op de grote baan naar Oudenaarde gaan ronddraaien, blijft ze niet voor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond de groep sowieso angstvallig dichtbij komen. Zal bij SDW wel gezellig zijn geweest in de bus denk ik. Lijkt er wel op dat we een ander seizoen gaan zien dan vorig jaar , al ga ik er wel vanuit dat in de grote rondes SDW oppermachtig gaat zijn qua klassement.
Less is bore
Dan hadden ze het wel dicht gereden op de Kwaremont, maar zelfs dat konden ze niet meer. Lamborghini haar rol was de achtervolging te ontregelen, maar zoals ik al zei het is een kwestie van pikorde. Zoals terecht aangestipt in de tv-uitzending flikte ze dit Realini vorig jaar ook al een keer. Bah.
Volgens mij heeft Vollering hard gewerkt voor Kopecky. En later andersom ook.daniel1975 schreef: ↑31 mar 2024 18:20Dit dus. Goed gespeeld, misschien wel vooraf bedacht.
Hele boeiende finale!
Zagen we nu vandaag de impact van al het gedoe binnen SDW?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Precies daarom dat ik zeg, als ze maar geen 2e 'Wout' wordt. Zoveel talent, zonde.
En achteraf bleek dus ook dat ze niet correct geïnformeerd was over de actie van Lamborghini. Ze was er in de studio nog altijd van overtuigd dat Nieuwiadoma het gat had dichtgereden. Dan snap ik wel waarom ze uberhaupt nog een meter kop deed nadien. Toen de interviewers haar duidelijk maakten dat dit niet het geval is straalde de vrolijkheid er net iets minder vanaf.
Mehekachtohapi schreef: ↑31 mar 2024 18:55 Lijkt er toch inderdaad op dat het vooropgezet spel was. Van Anrooij demarreerde in dienst van Longo Borghini. Dan nog had ik graag in het sprookje van Van Anrooij geloofd, maar dit is wel superknap uitgespeeld zo.
Dat klets je uit je nek, zowel de interviews van Lamborghini als Shirin spreken dat tegen.
Dat hebben we nu al gezien hoe goed ze ronddraaiden.
Kopecky en Vollering die Vos naar de meet brengen?
Pieterse die niet meewerkt.
Lamborghini haar taak was afstoppen, of alleen wegrijden.
O wat had ik het Nieuwiadoma gegund, ze wil altijd koersen, jammer dat het zo'n strijkijzer is in de sprint.
Volgens het flash interview direct na de race zei Longo Borghini dat ze de van Blijlevens het gat dicht mocht rijden. ( ik neem aan dat jullie dit ook hadden gezien ). Ik had het idee dat ze graag de leading rol op haar nam, en dat Shirin ondergeschikt was aan haar. Ze vertelde ook dat toen ze boven kwam op de Paterberg dat ze verbaasd was dat alleen Niawadoma nog in haar wiel zat.lugosi schreef: ↑31 mar 2024 20:18Dan hadden ze het wel dicht gereden op de Kwaremont, maar zelfs dat konden ze niet meer. Longo Borghini haar rol was de achtervolging te ontregelen, maar zoals ik al zei het is een kwestie van pikorde. Zoals terecht aangestipt in de tv-uitzending flikte ze dit Realini vorig jaar ook al een keer. Bah.
Helaas voor mij als Zeeuw had ik Shirin graag de overwinning gegund, maar ik vrees dat ze niet alleen was weg gebleven met een groep jagende meiden achter haar aan. Dan had SD works misschien wel de beste kansen gehad.
Nu won helaas Longo Borghini, dan had ik nog liever Niawadoma zien winnen. dan was Shirin misschien wel pisneidig geworden als ze had gezien dat Longo Borghini het gat dicht reed naar haar.
Laatst gewijzigd door rene op 31 mar 2024 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar haal jij Lamborghini vandaan? Het was toch Elisa Longo Borghini?lugosi schreef: ↑31 mar 2024 20:25Mehekachtohapi schreef: ↑31 mar 2024 18:55 Lijkt er toch inderdaad op dat het vooropgezet spel was. Van Anrooij demarreerde in dienst van Longo Borghini. Dan nog had ik graag in het sprookje van Van Anrooij geloofd, maar dit is wel superknap uitgespeeld zo.
Dat klets je uit je nek, zowel de interviews van Lamborghini als Shirin spreken dat tegen.
-
- Forum-lid