Extra bidonhouder
Yep, heb dat ook, heel goed systeemhavana schreef: ↑28 mar 2024 07:17 Voor de écht warme dagen heb ik een bidonhouder die je aan de zadelpen vastmaakt van SKS.
Werkt prima, al moet ik zeggen dat ik 'n al een tijdje niet heb gebruikt.
Camelbak is voor mountainbikers. Hardlopers rennen met een trailvest. Anders hoor je er niet bij, he?
OT: Bidon onder de downtube zou ik nooit doen, tenzij brandstoffles of gereedschapsbidon.
De eerder genoemde 'snackpack' of feedpack is prima voor een bidon.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Waarom niet?
Ik zou er E. coli technisch wel een bidon met extra dop op doen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- Enzzo
- Forum-lid HC
Waarom?!
E coli is echt niet zo schadelijk hoor en waarom je op die plek juist een dop zou moeten doen is me ook onduidelijk. Tenzij je geneigd bent je behoefte te doen op het zadel, maar dan nog zijn het je lichaamseigen bacteriën…
E coli is echt niet zo schadelijk hoor en waarom je op die plek juist een dop zou moeten doen is me ook onduidelijk. Tenzij je geneigd bent je behoefte te doen op het zadel, maar dan nog zijn het je lichaamseigen bacteriën…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Even de dop schoonvegen en gaan.
Dat soort bagger heb je in een regenritje ook op je bidonhouders op de gewone plekken is mijn ervaring.
Spatbordje kan ook een hoop schelen, als je van te voren al weet dat je door de regen moet (op mountainbike niet van toepassing voor zo laag, maar op een racer of vakantiefiets is dat niet onlogisch, geeft ook veel comfort voor je voeten).
Dat soort bagger heb je in een regenritje ook op je bidonhouders op de gewone plekken is mijn ervaring.
Spatbordje kan ook een hoop schelen, als je van te voren al weet dat je door de regen moet (op mountainbike niet van toepassing voor zo laag, maar op een racer of vakantiefiets is dat niet onlogisch, geeft ook veel comfort voor je voeten).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013