Wielerseizoen 2024
Dat was Remco, helaas viel hij daarna nog en kwam hij een boom tegen op zijn pad.
Edit: Soler doet een Houdini act.
Echt een bizar jaar. En wat kun je hier nu aan doen? Je kunt moeilijk iedere bocht met kussens afzetten in kleinere koersen, maar dit was wel echt een lomp punt met de greppel, rotsblokken en bomen.
Edit: Soler doet een Houdini act.
Echt een bizar jaar. En wat kun je hier nu aan doen? Je kunt moeilijk iedere bocht met kussens afzetten in kleinere koersen, maar dit was wel echt een lomp punt met de greppel, rotsblokken en bomen.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 04 apr 2024 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Nee, er reed er één 15 meter achter Remco. Remco gleed een ontzettend eind door.Ernie C. schreef: ↑04 apr 2024 16:50 Dat was Remco, helaas viel hij daarna nog en kwam hij een boom tegen op zijn pad.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jezus, wat een klapper.
RE zo te zien zijn sleutelbeen, de rest niet veel van te zeggen. Hoe Vingegaard er bij ligt is akelig om te zien.
RE zo te zien zijn sleutelbeen, de rest niet veel van te zeggen. Hoe Vingegaard er bij ligt is akelig om te zien.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Let even niet op de vreselijke muziek die er onder is gezet. Is Rogla de eerste die gaat?
Edit: Remco en een Trek/Lidl rijder.
https://x.com/romysegijn/status/1775901 ... EZNCa1dKzw
Edit: Remco en een Trek/Lidl rijder.
https://x.com/romysegijn/status/1775901 ... EZNCa1dKzw
Less is bore
Het leek mij een makkelijke bocht, maar toen die Trek-rijder ging was het hek van de dam.
Ze reageerden allemaal op elkaar.
Ik had het idee dat de weg wel wat stoffig was, misschien dat daardoor een inschattingsfout is gemaakt.
Ze reageerden allemaal op elkaar.
Ik had het idee dat de weg wel wat stoffig was, misschien dat daardoor een inschattingsfout is gemaakt.