Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik zet altijd een stuk gaspijp over een standaard inbussleutel voor extra moment. Nu zat die toch al in mijn kist voor het afstellen van dollen.1094 schreef: ↑05 apr 2024 23:02 En deze, hoop dat ik hiermee mn crank los ga krijgen
https://www.mantel.com/bbb-cycling-dual ... gEQAvD_BwE
-
- Forum-lid HC
Garbaruk 11/52 cassette, past op een hg body en heeft voor MTB in nl net een lekkerder verloop.
Geen spong 18 naar 21 maar 19 naar 21. Daar zit is best vaak.
Geen spong 18 naar 21 maar 19 naar 21. Daar zit is best vaak.
Ja die pijp heb ik ook geprobeerd maar die heb ik krom getrokkenWoefdram schreef: ↑06 apr 2024 08:46Ik zet altijd een stuk gaspijp over een standaard inbussleutel voor extra moment. Nu zat die toch al in mijn kist voor het afstellen van dollen.1094 schreef: ↑05 apr 2024 23:02 En deze, hoop dat ik hiermee mn crank los ga krijgen
Een oude alu voorvork(buis) past bij mij netjes over de sleutel.1094 schreef: ↑06 apr 2024 09:19Ja die pijp heb ik ook geprobeerd maar die heb ik krom getrokkenWoefdram schreef: ↑06 apr 2024 08:46Ik zet altijd een stuk gaspijp over een standaard inbussleutel voor extra moment. Nu zat die toch al in mijn kist voor het afstellen van dollen.1094 schreef: ↑05 apr 2024 23:02 En deze, hoop dat ik hiermee mn crank los ga krijgen
Niet zijken maar reiden !
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Die mount had ik ook al zien voorbij komen.
Als je een zadelpen met speciale vorm hebt is deze inderdaad veel mooier.
Ik heb de vorige generatie Agree, die heeft nog een standaard 27,2 mm ronde pen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nee!fgrs schreef: ↑29 mar 2024 07:12Tevreden van?Ramon73 schreef: ↑28 mar 2024 22:20 Scicon Aeroshade Kunken, eindelijk een foto chromatische bril voor op de fiets. Al heel wat Temu en AliExpress spul geprobeerd, kleurt allemaal niet mee met veranderingen in licht.
Die Scicon is niet goedkoop, wel levenslang Krasgarantie, gratis pet en gratis helm.
Bril zou met zon moeten verkleuren. Nou, zie hieronder het resultaat na kleine 3 uurtjes fietsen vanmiddag. Het was toch onmiskenbaar zonnig. Als Scicon mij laat weten dat dit een producteigenschap is dan gaat die meteen retour. Ik hoop op een productiefout in de lens.....
Dogma F
Mee kleurende glazen worden nooit zo donker als glazen voor zonnig weer. Ik heb glazen van ali die meekleuren en dat werkt perfect. Vooral handig bij woonwerk als je ochtends in het donker fietst en middags met licht terug.
Bij echt zonnig weer doe ik een andere zonnebril op.
Bij echt zonnig weer doe ik een andere zonnebril op.
-
- Forum-lid
Zowel voor de kopvrouw als voor mezelf nieuwe helm gekocht: MET Rivale Mips.
Eerste maal dit merk aangeschaft. Eerste bevindingen: lichte helm, past zeer goed.
Eerste maal dit merk aangeschaft. Eerste bevindingen: lichte helm, past zeer goed.