Wielerseizoen 2024
https://www.routeyou.com/nl-fr/route/vi ... or-het-bos zo moet het toch ook kunnen? Vier bochten en de laatste bocht op 350m voor de kasseistrook? Snelheid er wat uit en peleton voorgeselecteerd in aanloop naar het bos.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40205
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13785
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Om zaken aan te passen of veiliger te maken moet je niet altijd naar de rijders luisteren.
Die zeggen wat hun goed uitkomt en voor VDP is dat een lastig parcours.
Terpstra was wel voor een chicane, al lijkt deze bochten combo meer op degner 1 en 2 plus haarspeld op Suzuka. Mooi bochten overigens.
Al denk ik dat dit ook geen oplossing is, want je trekt het meteen volledig uit elkaar. Asphalteer dan gewoon die stroken als het veiliger moet.
Maargoed je moet soms iets proberen. Maar is zie gekkere dingen die de aandacht verdienen.
Die zeggen wat hun goed uitkomt en voor VDP is dat een lastig parcours.
Terpstra was wel voor een chicane, al lijkt deze bochten combo meer op degner 1 en 2 plus haarspeld op Suzuka. Mooi bochten overigens.
Al denk ik dat dit ook geen oplossing is, want je trekt het meteen volledig uit elkaar. Asphalteer dan gewoon die stroken als het veiliger moet.
Maargoed je moet soms iets proberen. Maar is zie gekkere dingen die de aandacht verdienen.
de krant van HLN over :" Plugge, wielerploeg Ineos en de organisatoren Flanders Classics en ASO hebben met Safe R een plan om het wielrennen veiliger te maken. SafeR kan zomaar aan de slag, ware het niet dat andere wielerploegen hun voet dwars zetten.
Om dan Zeeman te horen besluiten op een vraag over de val van Wout: " Dan zien we een bericht van Matteo Jorgenson op X dat uitgerekend die afdaling deel uitmaakte van jullie tactische plan omdat de koers naar jullie hand te zetten. Tot Wout van Aert viel. Zeeman: “Iedereen wist dat daar de wedstrijd zou worden beslist. Zoals je bij de eerste twintig in het Bos van Wallers moet rijden, anders is je koers misschien over. Sommige parcoursen hebben consequenties. En teams zijn daar om te presteren.” Tja, wat moet je daar dan van denken?
Om dan Zeeman te horen besluiten op een vraag over de val van Wout: " Dan zien we een bericht van Matteo Jorgenson op X dat uitgerekend die afdaling deel uitmaakte van jullie tactische plan omdat de koers naar jullie hand te zetten. Tot Wout van Aert viel. Zeeman: “Iedereen wist dat daar de wedstrijd zou worden beslist. Zoals je bij de eerste twintig in het Bos van Wallers moet rijden, anders is je koers misschien over. Sommige parcoursen hebben consequenties. En teams zijn daar om te presteren.” Tja, wat moet je daar dan van denken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Als ik mijn nek breek of de koning verstuikt zijn dikke teen, waar zou het meeste tramelant van gemaakt worden denk je?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Hier op het forum over jou denk ik
Maar het ligt inderdaad voor de hand dat de commotie nu vooral wordt ingegeven door de grote namen.
En eigenlijk is dat niet erg want de UCI en de ASO gaan wat grote namen missen in de wedstrijden.
Hopelijk worden ze nu echt een keer wakker!
Maar het ligt inderdaad voor de hand dat de commotie nu vooral wordt ingegeven door de grote namen.
En eigenlijk is dat niet erg want de UCI en de ASO gaan wat grote namen missen in de wedstrijden.
Hopelijk worden ze nu echt een keer wakker!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
- Berichten: 1114
- Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53
Gisteren zat Thijs Zonneveld aan tafel bij Sophie. Jammer dat ook die vreselijk Eric Jakhals erbij zat met 'n waan van Smeetsiaanse zelfoverschatting; een kenner die geen kenner is maar een sensatiebeluste aandachtstrekker. Afijn, er werden beelden getoond van "de chicane." Een armoedige veel te korte rechts-links-rechtse, waarbij de linkse meer dan 180º terugdraait, voorzien van ... jawel, vooroorlogse dranghekken: het mocht natuurlijk niks kosten want de ASO/UCI heeft blijkbaar slechts enkele tientallen miljoenen in de schoot geworpen liggen. Luchtkussens, deftige boarding, vang-netten, grindbakken, nee joh, niks van dat alles. Het zijn maar Renners van het soort play-station gladiatoren.
Die SafeR moet er snel komen !
Die SafeR moet er snel komen !