Wielerseizoen 2024
Nou, ik zag zonet de slomotion herhaalde beelden en dit was ABOSOLUUT een doelbewuste actie om een petje richting Van der Poel zijn fiets te gooien.
Wat de insteek was kunnen we over discussiëren maar een normale toeschouwer doet dit niet.
Maar goed, genoeg idiote 'fans' gezien.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
En nu ook weer bier
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
OK, het is over. Wat er ook gebeurd, valpartij of pech, Van der Poel heeft Paris-Roubaix gewonnen met zo bijna 3 minuten voorsprong.
Doet me toch wel iets denk aan Boonen 2009.
Doet me toch wel iets denk aan Boonen 2009.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
En volgende week de Amstel?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Een petje op die manier gooien is met de bedoeling dat het tussen zijn wiel terecht komt . Hoe achterlijk dat "wijf" , sorry voor de woordspeling, is is duidelijk als je weet dat dit het wiel kan blokkeren met een heel zware valpartij en desastreuze gevolgen. Ik hoop dat ze die kunnen aanhouden en beschuldigen van poging tot doodslag desnoods.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Gelukkig wel met de snotter pontificaal in beeld, dus makkelijk op te sporen.fiedoo schreef: ↑07 apr 2024 16:52 Een petje op die manier gooien is met de bedoeling dat het tussen zijn wiel terecht komt . Hoe achterlijk dat "wijf" , sorry voor de woordspeling, is is duidelijk als je weet dat dit het wiel kan blokkeren met een heel zware valpartij en desastreuze gevolgen. Ik hoop dat ze die kunnen aanhouden en beschuldigen van poging tot doodslag desnoods.