Een overname is ook nog mogelijkErnie C. schreef: ↑05 apr 2024 10:14 Uiteindelijk gaat zoiets wel aanslaan, maar niet voor dat geld en de kans dat een Chinees of grote speler als Sram of Shimano het eerder betaalbaar kan aanbieden is groter dan dat het dit bedrijf lukt.
Die Mavic elektronische groep was in de jaren 80 ook maar een gimmick die nooit zou aanslaan bij het grote publiek. En wat te denken van de Koga Terraliner Carbolite? Dat was een gravelbike in 1991! Zo kunnen nog wel wat meer dingen verzinnen denk ik.
GRAVAA KAPS - Naaf pomp, bandendruk, rol weerstand, comfortabel fietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 03 apr 2024 15:50
WielerFlits sprak met onze 'collega in ontwikkeling' bij Visma Lease a Bike, hun Head of Performance Equipment.
Hij lichtte toe waar we staan “Samen zijn we sinds vorig jaar volop bezig om het systeem nu te fine-tunen en samen generen we ook zoveel mogelijke testdata op het gebied van bandendruk. Zodra dat proces definitief is afgerond, zullen wij ermee gaan rijden”
Samen proberen we het beste te bereiken. Om het product van GRAVAA zo goed en innovatief mogelijk te ontwikkelen, en om daarmee de beste kwaliteit te bieden aan de renners van Team Visma | Lease a Bike.
Goed om hier te delen: de keuze om niet te rijden werd niet door renners ingegeven. Team Visma | Lease a Bike en GRAVAA streven op het allerhoogste niveau de allerhoogste kwaliteit na. Zoals Jenco al tegen Wielerflits zei; samen zijn we volop bezig om het systeem te fine-tunen en samen generen we ook zoveel mogelijke testdata op het gebied van bandendruk. Zodra dat proces definitief is afgerond, zullen de renners van Team Visma | Lease a Bike ermee gaan rijden. Ondertussen zijn wij in Eindhoven volop bezig met het opzetten van grootschalige productie van het systeem, zodat KAPS later dit jaar ook direct voor consumenten beschikbaar zal zijn.
De grote media kanalen (GCN, CyclingNews, EuroSport, Sporza, Velo) gisten naar de toedrach. Jullie weten nu al meer, maar binnenkort hoeft niemand meer te gissen.
Tot die tijd: ben ik - natuurlijk - bereid ieders vragen namens GRAVAA te beantwoorden
Hij lichtte toe waar we staan “Samen zijn we sinds vorig jaar volop bezig om het systeem nu te fine-tunen en samen generen we ook zoveel mogelijke testdata op het gebied van bandendruk. Zodra dat proces definitief is afgerond, zullen wij ermee gaan rijden”
Samen proberen we het beste te bereiken. Om het product van GRAVAA zo goed en innovatief mogelijk te ontwikkelen, en om daarmee de beste kwaliteit te bieden aan de renners van Team Visma | Lease a Bike.
Goed om hier te delen: de keuze om niet te rijden werd niet door renners ingegeven. Team Visma | Lease a Bike en GRAVAA streven op het allerhoogste niveau de allerhoogste kwaliteit na. Zoals Jenco al tegen Wielerflits zei; samen zijn we volop bezig om het systeem te fine-tunen en samen generen we ook zoveel mogelijke testdata op het gebied van bandendruk. Zodra dat proces definitief is afgerond, zullen de renners van Team Visma | Lease a Bike ermee gaan rijden. Ondertussen zijn wij in Eindhoven volop bezig met het opzetten van grootschalige productie van het systeem, zodat KAPS later dit jaar ook direct voor consumenten beschikbaar zal zijn.
De grote media kanalen (GCN, CyclingNews, EuroSport, Sporza, Velo) gisten naar de toedrach. Jullie weten nu al meer, maar binnenkort hoeft niemand meer te gissen.
Tot die tijd: ben ik - natuurlijk - bereid ieders vragen namens GRAVAA te beantwoorden