wasbeer2006 schreef: ↑11 apr 2024 09:34 Mooie woorden Enzzo.
Ik heb dat met mijn oudste zoon. Dat was op de basisschool qua cijfers echt een drama.
toen ie 10 was vragen wat 2+2 was en dan hoe bedoel je papa.........
Terwijl ie sociaal echt wel beidehand is.
De school drong vanaf groep 4 al heel erg aan op in vakanties bijles en rekenen en lezen in de avond.
Er moest medicatie in voor zijn ADHD, wat ik wel mee vond vallen, maarja als je een jongen 6 uur per dag op een stoel zet gaat het wel vaker mis.
Mijn idee was en daar heb ik gelukkig mijn vrouw van kunnen overtuigen. Geen bijlessen, laten gaan en bijsturen, geen medicatie en hem leren met zijn drukte om te gaan. Toen werd het VMBO basis/kader. Jaar 2 kader en nu jaar 3 mavo en wordt er gevraagd waarom ie niet op de havo zit.
Ze moeten nu stage lopen. het gros van de klas doet dat in een hotel of supermarkt. Hij wilde dat niet. Hij zei, ik ga dat werk toch niet doen.
Toen is ie zelf allemaal auto dealers afgereden met de fiets na drie dealers was het raak en mocht ie stage lopen. Fantastisch vond ie het!
Nu zijn tweede stage zat het wat tegen bijna 10 dealers af en geen plaats. Maar wel meteen voor volgend jaar iets geregeld. Hij laat zich niet na 3x nee uit het veld slaan en hij is zelf gegaan, uiteindelijk een plaats bij de Gamma gevonden. Papa is lekker thuis gebleven. Daar geef ik hem dan wel complimenten over dat ie volhoud, dat mag toch wel
Als bijbaan werkt ie op de sportschool en geeft ie jonge kinderen kickboks lessen.
Daar ben ik dan echt enorm trots op! Die komt er wel.
Natuurlijk is het makkelijk achteraf als het goed is gegaan en natuurlijk heb ik getwijfeld of ik de goede besluiten heb genomen, zeker omdat het overal tegenin ging (maar dat heb ik wel vaker ). Maar ik ben wel van mening dat je kinderen (en volwassenen) soms wat meer ruimte moet geven en niet alle creativiteit eruit moet slaan.
Natuurlijk stuur ik bij, ik zorg wel dat ie geen richting kiest waarbij ie zich schoolt tot werkloze.
Het "nieuwe" Puck Moonen topic
-
- Forum-lid
Ik liet thuis de tuin-foto en de auto zien. En toen keek ik naar buiten, waar onze kia staat. Ik vond 'm wel leuk.
-
- Forum-lid HC
Mede mogelijk dankzij 846 duizend volgers.
Ik doe iets niet goed met mijn 4 volgers.
-
- Forum-lid HC
We kunnen ook allemaal elkaar gaan volgen?
Ze had toch beter een taycan kunnen nemen, dat past beter bij de tijdgeest.
Deze zullen ze wel over hebben gehad
Ze had toch beter een taycan kunnen nemen, dat past beter bij de tijdgeest.
Deze zullen ze wel over hebben gehad
Ik vraag me echt af, niet alleen bij Puck, hoe worden die volgers geteld? Ooit een keer, 6 jaar geleden, gevolgd? Of zijn dat allemaal mensen die het laatste half jaar haar instagram nog gevolgd hebben.scottwilko schreef: ↑11 apr 2024 21:21 Mede mogelijk dankzij 846 duizend volgers.
Maar goed ze heeft geen excuus meer om niet bij wedstrijden te kunnen komen. Van mij hoeft ze dat ook niet, maar dan moet ze zelf ook niet vertellen dat ze zo'n druk programma heeft.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Volgers is wel heel simpel.., je volgt (vinkje aan), of je volgt niet (vinkje uit). --> dat is de meest makkelijke statistiek.
Kijk, wat is het waard? waarschijnlijk zijn er wel onderzoeken geweest om een schatting te geven welk percentage van de volgers van een bepaalde categorie influencer dagelijks/wekelijks/maandelijks actief aan het volgen is (iets bekijkt, iets liked, iets aanklikt), of zelfst door klikt naar de reclame links.
De definitie van "actieve" gebruiker is natuurlijk niet strikt - en daarmee slechter te bepalen, slechter te vergelijken met anderen.
Kijk, wat is het waard? waarschijnlijk zijn er wel onderzoeken geweest om een schatting te geven welk percentage van de volgers van een bepaalde categorie influencer dagelijks/wekelijks/maandelijks actief aan het volgen is (iets bekijkt, iets liked, iets aanklikt), of zelfst door klikt naar de reclame links.
De definitie van "actieve" gebruiker is natuurlijk niet strikt - en daarmee slechter te bepalen, slechter te vergelijken met anderen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
En het is allemaal te kopen. Wat dat betreft ben je binnen als je een paar keer met je kop op tv bent geweest en een paar keer in de krant hebt gestaan en beschikt over een aardig koppie en een goed lichaam.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maw: ik kom niet in aanmerking voor een nieuwe Panamera….
Less is bore
Het aantal volgers is makkelijk.
Dat staat gewoon bij het profiel.
Maar dat is maar één aspect van de marketing.
Ze zal ook bij haar berichten genoeg 'likes' moeten krijgen want daar wordt door de marketeers naar gekeken of iemand "sponsorwaardig" is.
Dat staat gewoon bij het profiel.
Maar dat is maar één aspect van de marketing.
Ze zal ook bij haar berichten genoeg 'likes' moeten krijgen want daar wordt door de marketeers naar gekeken of iemand "sponsorwaardig" is.