Maar deze pasta die ik gebruikt heb bevat ook de korreltjes:Koen Soon schreef: ↑29 mar 2024 00:28Lijkt mij ook, heb zelf ook een Grizl en geen problemen mee. Bij mijn racefiets (cube) wel een vergelijkbaar probleem gehad. Was met de verkeerde montage pasta gemonteerd en moest even goed schoongemaakt en met pasta met korrels vastgezet volgens voorschrift. Daarna nooit meer iets mee aan de hand geweest.freakish schreef: ↑28 mar 2024 19:59Alles goed schoon maken en stay fixed van cyclon aanbrengen. Zelfde principe als de krakende zadelpen op de vorige pagina. De korreltjes in de pasta maken best een groot verschil. Zeker niet verder dan 5nm aandraaien. Als dat misgaat ben je verder van huis.roelw schreef: ↑28 mar 2024 13:35 De zadelpen van mijn Grizl zakt naar beneden. Ik heb carbon montagepasta van Morgan Blue gebruikt en de pen vast gezet met momentsleutel van Pro op 5Nm zoals beschreven in de instructies.
Iemand andere oplossingen? Andere pasta? Pasta eerst iets laten drogen? Vastzetten met >5Nm?
Als het probleem blijft, dan zou ik canyon bellen.
Of is deze misschien van een minder hoge kwaliteit?