Ja, de Grandland X uit 2020. Kunnen we weer heel wat jaren vooruit. Zoveel rijden we niet en na 9 jaar mocht er wel weer eens iets anders komen.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kun je weer jaren mee vooruit!
Less is bore
Een vakantiewoning aan de Costa Almeria (Pulpi) gekocht.
De winters van de laatste jaren hebben me geholpen in die beslissing: die lange natte periodes zonder aanwezigheid van de zon vallen me moeilijk. Mijn carrière begint stilaan op zijn laatste benen te lopen, en ik kan mijn werk voor het overgrote deel van thuis uit doen, dus het ligt in mijn bedoeling van in voorjaar/najaar/winter voor langere periodes naar daar te verkassen. Een fijne meevaller is dat je er ook lekker fietsen kan.
De winters van de laatste jaren hebben me geholpen in die beslissing: die lange natte periodes zonder aanwezigheid van de zon vallen me moeilijk. Mijn carrière begint stilaan op zijn laatste benen te lopen, en ik kan mijn werk voor het overgrote deel van thuis uit doen, dus het ligt in mijn bedoeling van in voorjaar/najaar/winter voor langere periodes naar daar te verkassen. Een fijne meevaller is dat je er ook lekker fietsen kan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi dat je dat kunt doen. Geniet ervan!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat is nog eens een mooie aankoop, gefeliciteerd. Die fijne meevaller kan haast geen toevalligheid zijn.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Woaw!!! Ik ben bijna jaloers
Geweldige aankoop denk ik!
Geniet er van: veel lekker weer, mooie fietsroutes, heerlijk eten, de Middellandse Zee, ergo: top
Aankoop
Geweldige aankoop denk ik!
Geniet er van: veel lekker weer, mooie fietsroutes, heerlijk eten, de Middellandse Zee, ergo: top
Aankoop
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ken die omgeving erg goed! Puerto lumbreras en omliggende steden, dorpen heb ik allemaal bezocht.
Succes met je keuze en je aanwinst! Laat af en toe aub een keer weten hier op het forum hoe het daar fietsen is!!!
Succes met je keuze en je aanwinst! Laat af en toe aub een keer weten hier op het forum hoe het daar fietsen is!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
-
- Forum-lid
Fijn hoor! Geniet ervan!