Het grote domme vragen topic
Wat denkt een automobilist te winnen/bereiken door in een 30-zone zich met moeite om je heen te wurmen om vervolgens de eerste de beste afslag rechtsaf te willen en daarvoor flink te moeten remmen?
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Haha. Ik hoop dat laatste toch echt niet voor je
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Er is een naam voor dit gedrag: ‘het recht van de snelste’. (Marco te Brömmelstroet heeft het gemunt.)
Hij staat in z’n recht en volgt het natuurlijk gedrag dat er bij hoort. Net zoals aan de rechterkant van de weg rijden. Volkomen ingebakken.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Reden ze allemaal maar rechts, dan had ik de linkerbaan tenminste voor mijzelf
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je maar hard genoeg duwt......
Less is bore
-
- Forum-lid
Beste mede forumleden,
Afgelopen zaterdag heb ik de AGR gereden.
Met een pasgeboren baby en wat minder kilometers in de benen merk ik dat ik met mijn huidige 52-36 en 11-28 opstelling op dit moment toch een lichter verzet waardeer. Vooral als de afstanden richting de 100km gaan + een flink aantal hoogtemeters.
Omdat ik eigenlijk de kleine tandjes achter nauwelijks gebruik denk ik eraan om voor een 50-34 opzet te gaan.
Nu zat ik gister te kijken en allejezus waarom moet een voorblad 100 piek kosten?
Zou een 11-30 cassette ook al gaan helpen achter voor die paar keer dat ik de heuvels in ga?
Wat zouden jullie doen?
Afgelopen zaterdag heb ik de AGR gereden.
Met een pasgeboren baby en wat minder kilometers in de benen merk ik dat ik met mijn huidige 52-36 en 11-28 opstelling op dit moment toch een lichter verzet waardeer. Vooral als de afstanden richting de 100km gaan + een flink aantal hoogtemeters.
Omdat ik eigenlijk de kleine tandjes achter nauwelijks gebruik denk ik eraan om voor een 50-34 opzet te gaan.
Nu zat ik gister te kijken en allejezus waarom moet een voorblad 100 piek kosten?
Zou een 11-30 cassette ook al gaan helpen achter voor die paar keer dat ik de heuvels in ga?
Wat zouden jullie doen?