Specialized
-
- Forum-lid
@ René, wat een prachtige fiets en wat een indrukwekkend gewicht! Kleur en afmontage (incl wielen) vind ik spot on. Kun je al een rijindruk geven? Heb je er al mee geklommen en afgedaald?
Achteraf is elke fietstocht leuk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rene woont in Zeeland, kun je hooguit een dijk of en af
Less is bore
Zaterdag hadden we 64 hoogtemeters, dus dat is nog niet erg representatief. Maar dat zal in mei / juni wel goedkomen denk ik. De eerste 2 ritjes waren prima overigens, afstelling was gewoon goed. Niet superstijf, geen racemonster maar echt een genieters fiets. Ik ben nu 68 kg en fiets is zeker stijf genoeg voor mij, en weinig wind gevoelig nu met Bf5 aan de kust. Ik denk dat ik er bijvoorbeeld in Zuid Limburg veel plezier van zal beleven, in het hoog gebergte misschien nog meer.Beam me up, Scotty schreef: ↑15 apr 2024 10:44 @ René, wat een prachtige fiets en wat een indrukwekkend gewicht! Kleur en afmontage (incl wielen) vind ik spot on. Kun je al een rijindruk geven? Heb je er al mee geklommen en afgedaald?
Zoals Tom Boonen ( 85 kg ) deze fiets testte, en deze fiets een 3 e plaats toekende in 2022 … een ideale fiets voor de wielertoerist in het window 0-30 km/h.
https://youtu.be/_Ocl7U6obnI
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Even vragen voor een vriend. Echt waar.
Wat zou deze fiets nog waard zijn? Hij overweegt te kopen, maar heeft geen idee van de waarde.
Een Tarmac SL5 van 2018. Sram Red etap.
Wordt nu 2600 voor gevraagd.
Persoonlijk lijkt me dat niet weinig?
Wat zou deze fiets nog waard zijn? Hij overweegt te kopen, maar heeft geen idee van de waarde.
Een Tarmac SL5 van 2018. Sram Red etap.
Wordt nu 2600 voor gevraagd.
Persoonlijk lijkt me dat niet weinig?
Veel te veel. Velgremmen zijn verschrikkelijk in waarde gedaald. Ik zou 1500 al veel vinden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kreeg voor een puntgave Colnage V1R met full SuperRecord en Shamal Ultra's met moeite 1400,-. En dat is alweer een jaar geleden.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou er ook 1000 voor geven.
Ik heb mijn eigen havana met Di2, Quarq en Bora's verkocht voor €750, maar dat was wel een vriendenprijsje.
Ik heb mijn eigen havana met Di2, Quarq en Bora's verkocht voor €750, maar dat was wel een vriendenprijsje.
-
- Forum-lid HC
Zal ik nog lager gaan
Je moet met iets als dit kijken wat het je waard is. Voor 2000 tot 2500 koop je vast een disc racer met een 105 groepje of iets dergelijks.
(ik heb het niet nagekeken) Met garantie en alle voordelen vandien.
Als die achterderrie kapot gaat ben je 500 verder. Ik zou zoiets niet kopen of je moet het inderdaad voor 500 tot 750 kunnen kopen.
Je moet met iets als dit kijken wat het je waard is. Voor 2000 tot 2500 koop je vast een disc racer met een 105 groepje of iets dergelijks.
(ik heb het niet nagekeken) Met garantie en alle voordelen vandien.
Als die achterderrie kapot gaat ben je 500 verder. Ik zou zoiets niet kopen of je moet het inderdaad voor 500 tot 750 kunnen kopen.