Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Selle Italia Flite Boost Gravel ti316 superflow zadel als 2e kans bij Futurumshop en een Topeak ratchet minitool. ColumsbusMJ bedankt voor de kortingscode
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
-
- Forum-lid
Omdat de Pirelli P-Zero Race 26 mm toch smaller vallen dan de oude Michelin Pro4 25 mm’s heb ik nog maar een setje Pirelli’s in 28 mm besteld. Kunnen de 26 mm’s naar één van de kinderen.
11-34 cassette 12sp Ultegra
Sealant
MTB pomp van Topeak
Look Keo plaatjes
Sealant
MTB pomp van Topeak
Look Keo plaatjes
Hier zat de gamechanger ook niet goed en de Kask altijd wel. Al jaren een Protone en sinds jaartje ofzo de Utopia er nog bij. Die is wel een stuk warmer, dus de Protone gaat meestal mee op vakantie en past beter een petje onder in de winter.scottpch64 schreef: ↑14 apr 2024 08:02Ik heb ook verschillende Protone's, echter de Icon versie is wat breder en zit net iets anders dan de gewone Protone....daniel1975 schreef: ↑13 apr 2024 21:01 Die Protone zit mij helaas niet goed. Vind het ook een mooie helm.
Heb laatst nog een Abus Airbreaker gekocht, maar die zit toch niet zo lekker, voor mij dus de Kask!
Klopt, de Pzero 28mm op 17C meet ik op 27mm breed. En wat nog meer opvalt: ze zijn radiaal minder hoog dan de conti's. Die 28mm conti4000 had 2mm hoogte over tussen de band en velgrem, de Pzero wel 6mm.Mehekachtohapi schreef: ↑15 apr 2024 20:24 Omdat de Pirelli P-Zero Race 26 mm toch smaller vallen dan de oude Michelin Pro4 25 mm’s heb ik nog maar een setje Pirelli’s in 28 mm besteld. Kunnen de 26 mm’s naar één van de kinderen.
Mocht je nog een snelheidsmeter zonder GPS hebben, moet je zeker je wielomtrek opnieuw bepalen, anders lijkt je nieuwe Pzero wel een paar tienden km/u langzamer te gaan
-
- Forum-lid
Na lang wachten eindelijk mijn Rotor Aldhu crank compleet. Ik reed al die tijd met een oude Rotor crank met 5-bolt spider en 40t blad of Sram Rival icm 38t Absolute Black voorblad bij gebrek aan beter.
Hier op het forum ooit een setje Aldhu crankarmen en as op de kop getikt, maar geen DM voorblad met nieuwe Rotor-passing.
Nu dus wel.
Hier op het forum ooit een setje Aldhu crankarmen en as op de kop getikt, maar geen DM voorblad met nieuwe Rotor-passing.
Nu dus wel.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
30mm Vittoria Corsa G2 - niet tubeless versie maar gewoon met latex binnenbandjes à 50 gram. Ik ben niet zo'n fan van tubeless banden die van katoen zijn gemaakt. Dit ivm zweten van de zijwangen, of ze zijn wel vloeistofdicht en zweten niet maar dan zijn ze weer pokke zwaar.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Al nieuws ontvangen?Ramon73 schreef: ↑06 apr 2024 20:11Nee!fgrs schreef: ↑29 mar 2024 07:12Tevreden van?Ramon73 schreef: ↑28 mar 2024 22:20 Scicon Aeroshade Kunken, eindelijk een foto chromatische bril voor op de fiets. Al heel wat Temu en AliExpress spul geprobeerd, kleurt allemaal niet mee met veranderingen in licht.
Die Scicon is niet goedkoop, wel levenslang Krasgarantie, gratis pet en gratis helm.
Bril zou met zon moeten verkleuren. Nou, zie hieronder het resultaat na kleine 3 uurtjes fietsen vanmiddag. Het was toch onmiskenbaar zonnig. Als Scicon mij laat weten dat dit een producteigenschap is dan gaat die meteen retour. Ik hoop op een productiefout in de lens.....
PXL_20240406_143528990.jpg
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel