Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here, maar dan met de Testarossa. En als je tegen een vrachtwagen aan klapte zo'n mooie barst in je ruit. En later Outrun in de Ferrari cabrio.
En verder Wolfenstein, Commander Keen, Prince of Persia (poppetje bewoog voor die tijd zo soepel!) en Leisure Suit Larry (met de handleiding ernaast om rond te spelen).
EDIT: outrun hierboven ook gepost!
En verder Wolfenstein, Commander Keen, Prince of Persia (poppetje bewoog voor die tijd zo soepel!) en Leisure Suit Larry (met de handleiding ernaast om rond te spelen).
EDIT: outrun hierboven ook gepost!
Less is bore
Voor Outrun op de Commodore 64 (1988?), moest ik het met de Commodore 16 doen. Dat was grafisch niet bepaald hoogstaand. Volgens mij had ik alleen F1 Simulator om mee te racen:
Sim racen is wel wat geëvolueerd sinds toen...
Sim racen is wel wat geëvolueerd sinds toen...
Campagnolo Ultra Dork
Vergeet ook Lemmings niet.
Dat model ken ik zelfs niet. Ik had eerst een Sinclair ZX81 en vrij snel erna een Commodore VIC-20. Ik dacht dat dat de voorganger van de 64 was?
hahah ja even naar de hoerendaniel1975 schreef: ↑19 apr 2024 10:57
Leisure Suit Larry (met de handleiding ernaast om rond te spelen).
-
- Forum-lid
Djeez, wat worden we allemaal oud! Ik herken alles
Maar gaaf hoor Daniel om eens in zo'n patserapparaat te rijden.
Maar gaaf hoor Daniel om eens in zo'n patserapparaat te rijden.
Commander Keen 4 helemaal suf aangespeeld. Lemmings ook. Ook ik word ouder, al voel ik mij al jaaaaaren 24.
Als ik dan nu zo terugkijk: opstarten van MS Dos is bijna coderen, haha. Zie ik mijn dochter van 11 niet doen.
Als ik dan nu zo terugkijk: opstarten van MS Dos is bijna coderen, haha. Zie ik mijn dochter van 11 niet doen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Niet helemaal een auto maar dit was thuis in 1976 onze eerste "spelconsole" van Tandy.
Urenlang mee gespeeld, wat is dat lang geleden
https://youtu.be/Zm1B9CY9gX4?si=kAo8JmEchpLtdsx_
Urenlang mee gespeeld, wat is dat lang geleden
https://youtu.be/Zm1B9CY9gX4?si=kAo8JmEchpLtdsx_
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend