Sensa EVO vs GF
De schijven worden omgewisseld. Carbon wielen weet ik nog niet. Een beetje fatsoenlijke set kost een paar duiten.Patrick VB schreef: ↑12 apr 2024 00:25 Dat zou nu echt het laatste van mijn fietszorgen zijn.
Zou dat geld eerder uitgeven aan een betere wielset of een aan een fiets met minder externe kabels.
Maar als je van andere schijven gelukkig wordt... kopen!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16461
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Als je vorige fiets al een goede fiets was dan geeft een nieuwe fiets in de eerste plaats moraal.
En het plezier van een nieuwe fiets te rijden is ook mooi.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Sneller zal wel meevallen, maar die oudere, aluminium TCR staat niet bepaald bekend om zijn comfort.
Iets van een 'magic carpet ride' effect verwacht ik dus wel dat er ervaren gaat worden.
Mooie keuze en de verleiding weten te weerstaan om steeds maar duurder te gaan .
Iets van een 'magic carpet ride' effect verwacht ik dus wel dat er ervaren gaat worden.
Mooie keuze en de verleiding weten te weerstaan om steeds maar duurder te gaan .
Campagnolo Ultra Dork
Dan ben ik erg benieuwd hoe ik die 'magic carpet ride' ga ervaren!!Ernie C. schreef: ↑13 apr 2024 13:13 Sneller zal wel meevallen, maar die oudere, aluminium TCR staat niet bepaald bekend om zijn comfort.
Iets van een 'magic carpet ride' effect verwacht ik dus wel dat er ervaren gaat worden.
Mooie keuze en de verleiding weten te weerstaan om steeds maar duurder te gaan .
Lang getwijfeld over een Di2 groep, maar ik zie er de meerwaarde niet van. Zeker niet voor iemand zoals ik die niet zo vaak zal schakelen. Daarbij ben ik niet zo'n fan van al die nieuwe gadgets op een fiets. Ben wat dat betreft ouderwets en kies toch liever voor alles lekker mechanisch.
-
- Forum-lid
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 15 feb 2024 09:39
Gefeliciteerd en idd, jouw keuze is al gemaakt maar eenmaal Di2 is nooit meer mechanisch schakelen. Meerwaarde dus echt waard.
Je geeft ook aan niet veel te willen schakelen maar wel vaker in Limburg te willen fietsen. Als je ergens in NL veel schakelt......
En een Di2 met een cockpit is natuurlijk superstrak
Maar dan nog, heel veel plezier van een GF rijder
Je geeft ook aan niet veel te willen schakelen maar wel vaker in Limburg te willen fietsen. Als je ergens in NL veel schakelt......
En een Di2 met een cockpit is natuurlijk superstrak
Maar dan nog, heel veel plezier van een GF rijder
Ik kan natuurlijk altijd nog gaan upgraden in de toekomst. Het frame van Sensa is al Di2 voorbereid!Blauwtje 2.0 schreef: ↑18 apr 2024 20:55 Gefeliciteerd en idd, jouw keuze is al gemaakt maar eenmaal Di2 is nooit meer mechanisch schakelen. Meerwaarde dus echt waard.
Je geeft ook aan niet veel te willen schakelen maar wel vaker in Limburg te willen fietsen. Als je ergens in NL veel schakelt......
En een Di2 met een cockpit is natuurlijk superstrak
Maar dan nog, heel veel plezier van een GF rijder