Garmin 1040
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt er nog een manual bijgeleverd dan?
Tegenwoordig zoek je je vaak de tandjes om de juiste manual online te vinden.
Tis toch triest dat er info-sites zijn over bijv di2 die duidelijker zijn dan de info van Shimano om maar wat te noemen.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Kan ik je geen ongelijk in geven.derxx schreef: ↑16 apr 2024 12:55 ........
Ik krijg vaak het idee dat mensen maar de dure kopen omdat ze dan denken dat dat beter werkt ofzo, en dan nog niet eens 1% van de features gebruiken. Ze hadden dan wellicht beter een instap model kunnen pakken die beter bij hun gebruik en wensen aansluit. In plaats daarvan na aanschaf klagen dat de computer niet werkt of zo complex is (zie Garmin forum). ............
Ik had voorheen ook altijd het duurste Garmin model, omdat het kon, en heb na de Edge 1030 nu al een paar jaar een Edge Explore 2 omdat ik alle features toch nooit gebruik, zelfs die van de Explore niet. .
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het is zeker niet meer bij alle 'toei' die je koopt maar er zijn uitzonderingen waar dat nog wel aan de orde is. Tevens geven deze ook wel aan dat er een digitale versie te verkrijgen is. Handig voor onderweg.Wordt er nog een manual bijgeleverd dan?
...
Vaak krijg je tegenwoordig een Quick-Start Manual. Dit is een klein boekje met de meest simpele handelingen, denk aan aanzetten en dergelijke.
De uitgebreide variant kun je dan online vaak wel ergens vinden. Als je zelfs de Quick Start al niet leest kun je beter een ouderwetse Cateye aan je fiets knopen.....
De uitgebreide variant kun je dan online vaak wel ergens vinden. Als je zelfs de Quick Start al niet leest kun je beter een ouderwetse Cateye aan je fiets knopen.....
Hoewel, over smaak... en er zijn zeker belangrijkere zaken.
Toch hier de vraag. Op een Alanera stuur, wat staat mooier: Garmin op stuurpen gedeelte of met houder voor het stuur?
Bij het laatste heb ik een beetje eenhoorn gevoel. Maar wellicht toch strakker dan op stem (omdat hij daar echt stukje boven zweeft)?
Toch hier de vraag. Op een Alanera stuur, wat staat mooier: Garmin op stuurpen gedeelte of met houder voor het stuur?
Bij het laatste heb ik een beetje eenhoorn gevoel. Maar wellicht toch strakker dan op stem (omdat hij daar echt stukje boven zweeft)?