Het grote domme vragen topic
Check.
Ik raakte in de war omdat de site waar ik wilde bestellen erbij zette in het vet gedrukt dat het met korte kooi gereden moest worden.
Ik raakte in de war omdat de site waar ik wilde bestellen erbij zette in het vet gedrukt dat het met korte kooi gereden moest worden.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Korte kooi met grote cassette is oppassen, lange kooi met kleine cassette gaat eigenlijk altijd. Hooguit marginaal minder goed schakelen.
Less is bore
Tja, zag er van het weekend ook een. Ieder zijn meug, maar tijdens de toertocht vind ik het al niks, laat staan de week erna
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik moet de volgende keer eigenlijk meteen omdraaien en die beste persoon inhalen om te vragen wat er op het bordje staat. En dan natuurlijk een compliment uitdelen.
Als je mij zo tegenmoet fietst dan zie ik nl. niet wat erop staat. Dus ondanks de goede bedoelingen van de beste persoon schiet het zijn (mogelijk) doel (in mijn ogen) compleet voorbij.
Als je mij zo tegenmoet fietst dan zie ik nl. niet wat erop staat. Dus ondanks de goede bedoelingen van de beste persoon schiet het zijn (mogelijk) doel (in mijn ogen) compleet voorbij.
Laatst gewijzigd door leon1 op 30 apr 2024 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride bikes, not tanks!
Zijn vast mensen die niet vaak meedoen aan een toertocht en het leuk vinden om er nog even mee te rijden. Ik vind het ook niks, krast alleen maar als je pech hebt.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Ik denk pure trots. De ene is trots over het feit dat hij/zij heeft deelgenomen aan een heuse toertocht, met een stuurbordje en een klinkende naam. Een ander vind dat maar onzinnig, maar rijdt nog wel met een bordje van de Iron man in Embrun. Want daar was die toch wel trots op. Zoiets, denk ik
Live fast; die young. mijn blog