Xheanortx schreef: ↑15 mei 2024 19:49
Jazeker, ik ga een week van te voren naar de vogezen, vakantie vieren en een paar mooie ritten maken in de voorbereiding.
Doel is om onder de 7 uur te rijden.
Jij?
Klinkt goed! Verblijf zelf van dinsdag 28-5 t/m zondag 2-6 in Rougegoutte, bij Belfort. Heb daar een vakantiehuisje geboekt i.p.v. hotel, wel zo handig met de racefiets. Heb ook de bedoeling om die week enkele, hopelijk mooie, ritten te maken. Ga niet helemaal in de spaarmodus, wil ook profiteren van mijn verblijf daar.
Les 3 Ballons hoop ik ook in 6,5 tot 7 uur te volbrengen. Misschien te ambitieus, maar dit moet me door het aantal hm's en de duur een stuk beter liggen dan 3RIDES waar ik zondag aan meedeed. Daar uiteindelijk toch een gebrek aan hoogtemeters en vooral de manier waarop de hm's tot stand kwamen werkte met mijn 1.70m en 61/62 kg niet in mijn voordeel (langere klimmetjes niet steil genoeg en omgekeerd). Verder was ik vrij kansloos in het volgen van de grotere/zwaardere deelnemers op de vlakkere gedeeltes, waar het simpelweg op absoluut vermogen aankomt. En te lief voor mezelf, achteraf niet genoeg afgezien
.